Treski

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Treski

Bericht door Trainspotterke »

Vandaag zou de eerste Treski van het seizoen moeten vertrokken zijn, alsook de Bergland Epxress. Beide treinen gaan weliswaar niet al te veel sneeuw tegemoet!

Heeft iemand ze al gezien vandaag?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen! :wink: De trein vertrok met zo'n 130 passagiers aan boord, ongeveer de helft van wat de trein aan capaciteit heeft.

Positieve punten zijn dat er nu ook I6-rijtuigen meereizen wat voor meer privacy zorgt en ... dat ook het Resto-rijtuig van de NMBS meereist! :D
Zo wordt dit rijtuig ook nog eens van stal gehaald en kunnen de reizigers de tijd wat vlugger doen voorbijvliegen door aan de toog in de Resto te gaan hangen. :P Enkele jongeren die geïnterviewd werden waren het alleszins van plan! :P
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen! :wink: De trein vertrok met zo'n 130 passagiers aan boord, ongeveer de helft van wat de trein aan capaciteit heeft.

Positieve punten zijn dat er nu ook I6-rijtuigen meereizen wat voor meer privacy zorgt en ... dat ook het Resto-rijtuig van de NMBS meereist! :D
Zo wordt dit rijtuig ook nog eens van stal gehaald en kunnen de reizigers de tijd wat vlugger doen voorbijvliegen door aan de toog in de Resto te gaan hangen. :P Enkele jongeren die geïnterviewd werden waren het alleszins van plan! :P
Allemaal zeer juist,ik heb het ook gezien :!:
En er ging een resto rijtuig aan ja Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Trainspotterke schreef:Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen! :wink:
Heeft iemand me soms herkent (op de VTM)? Als je goed oplet zie je me (in m'n gele vest) op een bepaald moment even recht naar de camera toestappen.
Foto's volgen nog wel.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
nicken

Bericht door nicken »

Joris schreef:Hallo,
Trainspotterke schreef:Het vertrek van de Treski is gisterenavond in het Journaal gekomen! :wink:
Heeft iemand me soms herkent (op de VTM)? Als je goed oplet zie je me (in m'n gele vest) op een bepaald moment even recht naar de camera toestappen.
Foto's volgen nog wel.
Groeten,
Joris De Mol
a was dat jij ja :D
Ik heb daar op gelet ja :D
Van harte gefeliciteerd Afbeelding
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

ocharme 5 wagonnetjes :shock:
nicken

Bericht door nicken »

prahsharp schreef:ocharme 5 wagonnetjes :shock:
:shock: :shock: :shock:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Da's geen lange treski! :shock:
nicken

Bericht door nicken »

sncf-sncb schreef:Da's geen lange treski! :shock:
ze gaan er op achteruit :cry:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

én wetende dat je het resto-rijtuig mag weglaten, en er in een I6 minder passagiers kunnen!
Ajaj, dat is jammer...
Maar toch, het heeft zijn charmes
260689
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

wees blij dat er een resto rijtuig meegaat anders waren het bijgod 4 wagonnekes nu kunde da prachtig rijtuig eens bewonderen anders staat het alleen meer weg te roesten in vorst nu gebruiken ze dat voorwat het nodig is
Bert

Bericht door Bert »

260689 schreef:wees blij dat er een resto rijtuig meegaat anders waren het bijgod 4 wagonnekes nu kunde da prachtig rijtuig eens bewonderen anders staat het alleen meer weg te roesten in vorst nu gebruiken ze dat voorwat het nodig is
Waren het vorig jaar geen 4 rijtuigen?
Het is wel een goeie zaak dat ze er een resto hebben in gestoken. :)
260689
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

vorig jaar waren het er 5 4I10 en 1I6 rijtuig
wel spijtig dat deze trein niet meer in oostende vertrekt met dat restorijtuig zou dit wel mooi geweest zijn
Terminus
Berichten: 1126
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Bericht door Terminus »

[quote="SIMPY.be"]én wetende dat je het resto-rijtuig mag weglaten, en er in een I6 minder passagiers kunnen!
quote]

In de I10-rijtuigen worden ook maar maximum 68 zitplaatsen verkocht. In een I6 vermoed ik 60 (1 bagagecoupé?), maar daar kost een plaatsje meer. Veel kans dus dat de I6'en meer opbrengen dan de I10'en :wink:
Plaats reactie