Automaatische vervoerbewijsverdeelautomaten

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

Hoeveel gebruiken jullie de automatische vervoerbewijsverdeelautomaten

Ja, Altijd
11
22%
Ja, Meestal in grote drukke stations
9
18%
Ja, Enkel waneer ik gehaast ben en er staat een "te lange" lijn
11
22%
Nee,Nooit
19
38%
 
Totaal aantal stemmen: 50

OO-MSS

Automaatische vervoerbewijsverdeelautomaten

Bericht door OO-MSS »

Hallo,
onlangs vroeg ik me af wie er hier de automatische vervoerbewijsverdeelautomaten gebruikt in de stations, ik gebruik ze vooral in Grote stations
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Van zodra ik een automaat zie staan (en hij ook effectief werkt), zal ik mijn biljet of (in de meeste gevallen) mijn Go Pass aan de automaat kopen...
enrico

Bericht door enrico »

als het druk is in een station dan koop ik dat aan de automaat, als die natuurlijk werkt :?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik gebruik ze nooit...
Voor korte ritten is er de keycard
voor lange de go-pass
en pendelen tussen Poperinge-Kortrijk of Waregem heb ik een Campus.
Voor de ritten naar Deinze bvb (nét niet genoeg voor go-pass, en teveel voor key) ga ik wel naar het loket :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

SIMPY.be schreef:Ik gebruik ze nooit...
Voor korte ritten is er de keycard
voor lange de go-pass
en pendelen tussen Poperinge-Kortrijk of Waregem heb ik een Campus.
Voor de ritten naar Deinze bvb (nét niet genoeg voor go-pass, en teveel voor key) ga ik wel naar het loket :)
dacht da alle producten die je vernoemde te verkrijgen zijn aan de automaat :-) (enkel van campus ben ik niet zeker) dus de reden waarom je ze niet gebruikt weerleg je ni :-)
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Ik gebuik in België nooit de automaten, ik geloof niet dat ze internationale ticketten verdelen. Mijn GO-passen komen van de gezinsbond.

In Nederland echter wel, om dat die VOC-etters daar 3,5 Euro extra vragen voor dienstverlening aan het loket.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

SteC schreef:Mijn GO-passen komen van de gezinsbond.
Idem dito...
Key card heb ik slechts eentje per jaar nodig, dus daarvoor ga ik ook wel naar het loket...
Bovendien koop ik de meeste producten in het station van vertrek, en dat is in 70% van de gevallen Poperinge, en daar is er geen dergelijk automaat. :p
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Aangezien ik in nederland woon, en een stel imbecielen ervoor hebben gezorgd dat je bij het loket 0,50 meer moet betalen ga ik naar den automaat! :evil:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

vind ik zo associaal :oops:


ge hebt mensen die ervoor 'opgeleidt' zijn dus vraag ik het hun, in wervik hebben we die niet eens, die bakken.

uit nieuwsgierigheid ga ik wel soms een prijsberekening maken, maar daar blijf het bij :wink:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

SteC schreef:Ik gebuik in België nooit de automaten, ik geloof niet dat ze internationale ticketten verdelen.
Ik meen er nochtans al gezien te hebben...
Ruben
Berichten: 346
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Steven schreef:
SIMPY.be schreef:Ik gebruik ze nooit...
Voor korte ritten is er de keycard
voor lange de go-pass
en pendelen tussen Poperinge-Kortrijk of Waregem heb ik een Campus.
Voor de ritten naar Deinze bvb (nét niet genoeg voor go-pass, en teveel voor key) ga ik wel naar het loket :)
dacht da alle producten die je vernoemde te verkrijgen zijn aan de automaat :-) (enkel van campus ben ik niet zeker) dus de reden waarom je ze niet gebruikt weerleg je ni :-)
Ik haal mijn campuskaart soms uit de automaat. Bij deze heb je weer een zekerheid meer in het leven. :wink:
rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Bericht door rvdborgt »

Dietrich schreef:
SteC schreef:Ik gebuik in België nooit de automaten, ik geloof niet dat ze internationale ticketten verdelen.
Ik meen er nochtans al gezien te hebben...
De NMBS-automaten verkopen geen internationale kaartjes en zijn bovendien alleen te gebruiken met Belgische bankpassen.

Groetjes,

Rian
Wover

Bericht door Wover »

Ruben schreef: Ik haal mijn campuskaart soms uit de automaat. Bij deze heb je weer een zekerheid meer in het leven. :wink:
Daar moet je toch een inschrijvingsbewijs van de school voor hebben?
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Scheelt het trouwens bij de NMBS qua biljetprijs ook geen paar tientallen eurocent als je het aan een automaat koopt?
Wover

Bericht door Wover »

Nee hoor, kost allebei evenveel.

Een automaat is meestal wel iets minder vriendelijk dan een loketbediende (hoewel :P), maar toch is't dezelfde prijs hoor ;)
Plaats reactie