IC/IR2007
Hallo,Steven schreef:die ict treinen met mw41 rijden er nochtans door dacht ik trouwens als tsp een uitstap doet met een diesel rijden die er ook door, in ons boekje HLt is niks voorzien da diesels verbied in de noordzuidverbinding
ICT met mw 41 in de NZV ken ik niet. Maar in de netverkalring lijkt er inderdaad geen enkele beperking te bestaan voor de mw41, dus ook niet in de NZV. Maar het zou wel gek zijn om mw41 in te zetten door de NZV, vermits kilometers in de rondte alles geëlektrificeerd is.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Hallo,
Er af en toe de netverklaring eens op na lezen kan echt geen kwaad. Wat zijn jullie eigenlijk voor treinliefhebbers? Dertig jaar geleden moest je als liefhebber alles gaan afbedelen, nu is alles, maar dan ook werkelijk alles, op het net te vinden, en toch slagen velen (ik zeg dus niet: allemaal, voor iedereen reageert) er nog altijd niet in de correcte informatie te vinden. Liever gaat men voort op de cowboyverhalen en de fantasieën die men toevallig ergens hoort.
Er af en toe de netverklaring eens op na lezen kan echt geen kwaad. Wat zijn jullie eigenlijk voor treinliefhebbers? Dertig jaar geleden moest je als liefhebber alles gaan afbedelen, nu is alles, maar dan ook werkelijk alles, op het net te vinden, en toch slagen velen (ik zeg dus niet: allemaal, voor iedereen reageert) er nog altijd niet in de correcte informatie te vinden. Liever gaat men voort op de cowboyverhalen en de fantasieën die men toevallig ergens hoort.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
ik sluit me volledig bij deze stelling aan. af en toe een boek ofzo lezen zal voor vele hier geen kwaad kunnen. ook zelf wat opzoekingswerk doen. ze gaan het niet allemaal in jullie schoot werpen. en ook vooral eens controleren van waar sommige verhalen komen.overweg13 schreef:Hallo,
Er af en toe de netverklaring eens op na lezen kan echt geen kwaad. Wat zijn jullie eigenlijk voor treinliefhebbers? Dertig jaar geleden moest je als liefhebber alles gaan afbedelen, nu is alles, maar dan ook werkelijk alles, op het net te vinden, en toch slagen velen (ik zeg dus niet: allemaal, voor iedereen reageert) er nog altijd niet in de correcte informatie te vinden. Liever gaat men voort op de cowboyverhalen en de fantasieën die men toevallig ergens hoort.
En dan?? Iedereen wil vanuit elke uithoek van Belgie naar Brussel reizen en dit liefst zo snel mogelijk dus waarom zouden de mensen van noord Limburg en de Kempen van geen rechtstreekse verbinding mogen dromen richting Brussel en dit enkel omdat dit met diesel gedaan wordt??overweg13 schreef: Maar het zou wel gek zijn om mw41 in te zetten door de NZV, vermits kilometers in de rondte alles geëlektrificeerd is.
lol
eigenlijk is er maar één verklaring waarom dit niet zou mogen:
een MW41 die op eigen kracht tot in Brussel heen en terug geraakt zonder enige defecten... Laat maar zou ik zeggen, laat de Limburgers gaan tot het eerste station met bovenleiding en doe de rest elektrisch tot Brussel!
Een beetje menselijkheid mag ook nog, wie wil zo-een lang rit met een 41 doen?
eigenlijk is er maar één verklaring waarom dit niet zou mogen:
een MW41 die op eigen kracht tot in Brussel heen en terug geraakt zonder enige defecten... Laat maar zou ik zeggen, laat de Limburgers gaan tot het eerste station met bovenleiding en doe de rest elektrisch tot Brussel!
Een beetje menselijkheid mag ook nog, wie wil zo-een lang rit met een 41 doen?