NMBS vervult Kempense eisen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Davy

Bericht door Davy »

SIMPY.be schreef:Het is hier bij ons welbekend van NIET de trein te nemen naar Roeselare/Brugge/Kust, want je geraakt er zelfs te voet sneller.
Ik had het nu over een gewonde doordeweekse dag, dus nog niet met een ICT gerekend!
Daarop moeten wij ook al niet rekenen.
Oplossing is nog beter, bus Poperinge Ieper, dan bus Ieper Passendale Roeselare (waar vroeger lijn 69b? lag) en dan de trein. Je bent er een uur vroeger!

Ik moest het gewoon even kwijt. Nu Back-on-topic!
Ja, maar dan kan ik ook beginnen. Neem nu Neerpelt - Hasselt.
Met de bus is dat 60 minuten, met de trein, via Mol, duurt het 90. Als de oude lijn 18, waar nu de bus rijdt, er terug zou komen, dan is dat ook weer beter.

Het gaat het in dit geval over bestaande lijnen die niet optimaal gebruikt worden.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Davy schreef:Het gaat het in dit geval over bestaande lijnen die niet optimaal gebruikt worden.
Maar dat is ook het gaval! Men moet 45min wachten in Kortrijk om dergelijke locaties te bereiken, als men nu een deftige overstaptijd zou voorzien (halfuursdienst op Pop.-Kort. of Kort.-Oost. bied hiervoor een uitkomst).
Maar een reactievatie van de oude lijn zou natuurlijk nog beter zijn :p
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Voor de mensen uit Wevelgem, Menen, Wervik, Komen, zelfs, OK. Maar Ieper en Poperinge, sorry, jongens, maar alleen een heropening kan daar enig soelaas brengen. Of een vervangende snelbusdienst. :wink:
Kulderzipken

Bericht door Kulderzipken »

Goed idee om Limburg te ontsluiten over 10 jaar.
Plaats reactie