Vrouwen bij de NMBS

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

Trainspotterke schreef:Ik heb vandaag gelezen dat de kleedruimtes voor de treinbestuurders in Oostende zullen verplaatst worden omdat er nu ook aparte wc's en kleedruimtes voor vrouwelijke TB's moeten komen en het huidige gebouw daar te krap voor geworden is! :lol:
..En naar mijn weten zit er geen vrouwlijke bestuurder in Oostende.. :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Speedy schreef:
Trainspotterke schreef:Ik heb vandaag gelezen dat de kleedruimtes voor de treinbestuurders in Oostende zullen verplaatst worden omdat er nu ook aparte wc's en kleedruimtes voor vrouwelijke TB's moeten komen en het huidige gebouw daar te krap voor geworden is! :lol:
..En naar mijn weten zit er geen vrouwlijke bestuurder in Oostende.. :lol:
Nee, maar ze verwachten er een stijging (allé, het ontstaan) van het aantal vrouwelijke bestuurders! :P
paljas

Bericht door paljas »

ik heb liever geen vrouwen bij ons aan de Bovenleidingen. Werksfeer zal volledig anders zijn. En moest er toch ene komen, zal ik er alles aan doen om die niet in mijn ploeg te hebben.
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

paljas schreef:ik heb liever geen vrouwen bij ons aan de Bovenleidingen. Werksfeer zal volledig anders zijn. En moest er toch ene komen, zal ik er alles aan doen om die niet in mijn ploeg te hebben.
Hebben enkele vrouwen bij ons in Antw C en moet zeggen dat ze (op 1 na) allemaal heel goed meevallen..
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

paljas schreef:ik heb liever geen vrouwen bij ons aan de Bovenleidingen. Werksfeer zal volledig anders zijn. En moest er toch ene komen, zal ik er alles aan doen om die niet in mijn ploeg te hebben.
zo snel moet je geen vooroordelen maken :roll:
als er vrouwen bij de bovenleiding kmoen werken zullen dat zeker geen tuttebellekes zijn, als de sfeer anders is denk ik dat er alleen wat harder gewerkt zal worden :wink:
paljas

Bericht door paljas »

Zoals Shrek zegt zullen het waarschijnlijk wel geen tuttebellekes zijn die een kans op slagen hebben om aan de bovenleidingen te blijven werken. Ik zie die niet zo direct op palen kruipen of in de draad hangen. Het is nu eenmaal een mannelijke job. Maar de eventuele vrouwelijke collega's zullen dan waarschijnlijk ook geen 'echte' vrouwen zijn..... :wink:
Plaats reactie