NMBS vervult Kempense eisen
gewoon vanaf herentals rap eens goe doortrekken naar 120, en dan uitbollen e, dan geraakte er misschien welSteven schreef:hehe gedeeltelijk zouden ze er wel geraken, maar het feest zou ni te lang duren eens voorbij herentals met klassieke stellenJPL107 schreef:Ze zetten die klassieke stellen daar nu in voor P-treinen. Voor P-treinen naar Mol of Neerpelt zijn het natuurlijk 41's.
of in Geel als em stilvalt nog rap een paard voorspannen ofzo
da zijn rijtuigen echt voor P treinen, laat die maar circuleren op andere verbindingen, niet vergeten da er nog twee leveringen van M6 rijtuigen komen he, is 70 en is 90 rijtuigen (waaronder ook stuurrijtuigen)Shrek schreef:kunnen ze dan niet beter M5 gebruiken? en die M6 laten zitten op hun IC'tjes
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:39
- Locatie: Turnhout
Bij de wijzigingen van het IC/IR-plan in 2007 komen er hopelijk ook M6-rijtuigen naar Knokke! Het gebeurt zeer veel dat er vanaf Brugge maar één stel AM96 doorrijdt naar Knokke en drie (of twee) naar Blankenberge!
Nochtans is Knokke een drukker station dan dat van Blankenberge, en de trein naar Knokke stopt er ook nog eens in Heist en Duinbergen. Woensdag zat ik nog op de trein uit Knokke, samengesteld uit 1 ( ) AM96. Gevolgd: de trein was nog geen vijf minuten aangekomen in het kopstation en alle zitplaatsen waren al bezet. Reizigers die in Duinbergen en Heist opstapten mochten gegarandeerd rechtstaan tot Brugge!
Nochtans is Knokke een drukker station dan dat van Blankenberge, en de trein naar Knokke stopt er ook nog eens in Heist en Duinbergen. Woensdag zat ik nog op de trein uit Knokke, samengesteld uit 1 ( ) AM96. Gevolgd: de trein was nog geen vijf minuten aangekomen in het kopstation en alle zitplaatsen waren al bezet. Reizigers die in Duinbergen en Heist opstapten mochten gegarandeerd rechtstaan tot Brugge!
Met IC/IR 2007 zal het inderdaad gedaan zijn met koppelen/ontkoppelen in Brugge..Hoor wel verschillende geruchten over hoe het dan zou zijn..Trainspotterke schreef:Bij de wijzigingen van het IC/IR-plan in 2007 komen er hopelijk ook M6-rijtuigen naar Knokke! Het gebeurt zeer veel dat er vanaf Brugge maar één stel AM96 doorrijdt naar Knokke en drie (of twee) naar Blankenberge!
Nochtans is Knokke een drukker station dan dat van Blankenberge, en de trein naar Knokke stopt er ook nog eens in Heist en Duinbergen. Woensdag zat ik nog op de trein uit Knokke, samengesteld uit 1 ( ) AM96. Gevolgd: de trein was nog geen vijf minuten aangekomen in het kopstation en alle zitplaatsen waren al bezet. Reizigers die in Duinbergen en Heist opstapten mochten gegarandeerd rechtstaan tot Brugge!
Een IC Knokke-Genk en evt een IC Antwerpen-Blankenberge zou nie slecht zijn..
Die IC richting Blankenberge is volgens mij een niet zo goed idee. Wanneer kan die dan rijden tussen Brugge en Gent-St-Pieters? Je zit al met de IC A, de IC G, de IC E en de L Brugge-Gent-St-Pieters + goederentreinen en toeristentreinen. Die verbinding is volgens mij 'overbodig'.Speedy schreef:Met IC/IR 2007 zal het inderdaad gedaan zijn met koppelen/ontkoppelen in Brugge..Hoor wel verschillende geruchten over hoe het dan zou zijn..Trainspotterke schreef:Bij de wijzigingen van het IC/IR-plan in 2007 komen er hopelijk ook M6-rijtuigen naar Knokke! Het gebeurt zeer veel dat er vanaf Brugge maar één stel AM96 doorrijdt naar Knokke en drie (of twee) naar Blankenberge!
Nochtans is Knokke een drukker station dan dat van Blankenberge, en de trein naar Knokke stopt er ook nog eens in Heist en Duinbergen. Woensdag zat ik nog op de trein uit Knokke, samengesteld uit 1 ( ) AM96. Gevolgd: de trein was nog geen vijf minuten aangekomen in het kopstation en alle zitplaatsen waren al bezet. Reizigers die in Duinbergen en Heist opstapten mochten gegarandeerd rechtstaan tot Brugge!
Een IC Knokke-Genk en evt een IC Antwerpen-Blankenberge zou nie slecht zijn..
Dat zou al een iets beter idee maar ik denk nog altijd dat het overbodig is. Je kunt al overstappen in Brussel-Noord. Als de mensen daar al te lui voor zijn dan weet ik het niet meer.Terminus schreef:Waarschijnlijk ook maar een gerucht, maar ik heb ook eens gehoord dat ze dachten om de IC Luxemburg-Brussel te verlengen tot Knokke!
Heeft dat in de winter en tijdens de daluren wel nut? Een derde verbinding tussen Brussel en Brugge?Steven schreef:das geen idee, da heeft ooit zo gereden, is eigenlijk het invoeren van hoe het ooit geweest is, trouwens tijdens de zomer zijn er zo al enkel van die treinen die doorrijden tot aan de kust