Werken HST Brussel - Mechelen gestart

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

poten ze bomen neer? dat is ook nieuw :-)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:poten ze bomen neer? dat is ook nieuw :-)
Gohja, tegenwoordig planten ze ook al industrieterreinen, dusja... :P
Glodenox
Berichten: 558
Lid geworden op: 16 sep 2007, 00:33
Locatie: Zemst
Contacteer:

Bericht door Glodenox »

Hey iedereen,
Die bomen zijn reeds geplant ergens in de omgeving van Vilvoorde als ik me de krantberichten nog goed herinner.

Over het sportcentrum: inderdaad, die chalet gaat over een tweetal jaar afgebroken worden en men gaat er een nieuwe bouwen... Waar precies ben ik ondertussen alweer vergeten, maar er komt er wel terug een :)
EDIT: ik meen me net te herinneren dat er iets werd gezegd van alles ergens anders neer te poten, maar zeker ben ik niet...

Ik kijk er al naar uit om de werken dagelijks te zien vorderen (ik gebruik bijna dagelijks de trein om naar Antwerpen te sporen vanuit Weerde), maar ik ben toch benieuwd hoe men die aansluitingsbrug van op de middenberm van de E19 gaat aanleggen :? Waarschijnlijk gaat men gebruik maken van het (beschermd!) natuurgebied dat net naast de spoorwegberm ligt, wat de groene jongens waarschijnlijk niet graag gaan zien...

Jammer dat er (nog) geen gedetailleerde plannen voor hande zijn, ik zou ze met veel plezier eens willen bekijken...

- Greetz Glodenox
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

JC schreef:Het sportcentrum op de CW zal dus waarschijnlijk ook sneuvelen. Spijtig, ik heb er aardig wat avonden (en nachten) gesleten. Weet iemand wat er daar mee gaat gebeuren ?
Wat er juist verdwijnt is niet bekend, maar er wordt inderdaad een deel van de CW gesloopt. Hopelijk slopen ze niet te veel historisch waardevolle zaken. Voor zover die er nog zijn :lol:

BDJ
Plaats reactie