Statistieken buurtspoorwegen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
alewijn

Statistieken buurtspoorwegen

Bericht door alewijn »

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar statistieken over het aantal km buurtspoorwegen vanaf omstreeks 1840 tot vandaag. Dit bleek echter moeilijk vindbaar in bibliotheken, en op internet vind ik onvolledige of onbetrouwbare informatie. De NMBS reageerde nog niet op mijn mail. Ik zoek deze informatie in het kader van mijn studies.

Moest hier iemand beschikken over een betrouwbare website, of nuttige info voor me hebben gelieve me dan te mailen: alewijn.laenens@kubrussel.ac.be
Gelieve dan ook uw bron te vermelden, of me door te verwijzen!!!

Vriendelijke groet,

alewijn laenens
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5298
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Dag Alewijn,

Dat de NMBS niet reageert, lijkt me logisch. NMBS en NMVB hebben dan ook niets met elkaar te maken.
Je zoekt blijkbaar informatie over de NMVB. Ik denk dat ik hier wel een en ander voor je liggen heb. Spring maar eens binnen, maar liefst na een mailtje of een telefoontje. Ik vind dat ik dit wel voor een oud-leerling kan doen. Al begrijp ik niet dat je niet meteen aan mij gedacht heb. Spreek ik in mijn lessen tegenwoordig echt zo weinig over trein tram en bus?
Met vriendelijke groet

overweg13
alewijn

Bericht door alewijn »

het probleem was dat ik eerst het forum en dan pas het emailadres vond
Plaats reactie