Problemen op L75?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Trainspotterke

Problemen op L75?

Bericht door Trainspotterke »

Zijn er soms problemen op L75 ergens tussen Gent en Kortrijk, of is het goederenverkeer op L66 Brugge - Kortrijk ineens drastisch toegenomen? :P

Om 13.00u had de 1212 met een gemengde goederentrein aan de haak (huifwagens voor rollen staalplaat van Raillon; tankwagens; beladen autotransporters) doortocht te Loppem richting Brugge

Later op de middag heb ik nog een type 12 zien passeren (was in de verte, dus ik heb zijn nummer niet kunnen lezen) met graanwagens van transcereals, ook in Loppem richting Brugge.
Locomotief 5175
Berichten: 338
Lid geworden op: 31 jan 2006, 19:59
Locatie: LK.

Bericht door Locomotief 5175 »

Op de lijn 75 tussen Waregem en Kortrijk zijn er een spoorvernieuwingswerken bezig, de houten dwarsliggers worden vervangen in beton en de treinen reed beurtelings op één spoor. en daardoor zijn de goederentrein omgeleid naar lijn 66. Groeten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Problemen op L75?

Bericht door trainfreak »

Trainspotterke schreef:Zijn er soms problemen op L75 ergens tussen Gent en Kortrijk, of is het goederenverkeer op L66 Brugge - Kortrijk ineens drastisch toegenomen? :P

Om 13.00u had de 1212 met een gemengde goederentrein aan de haak (huifwagens voor rollen staalplaat van Raillon; tankwagens; beladen autotransporters) doortocht te Loppem richting Brugge

Later op de middag heb ik nog een type 12 zien passeren (was in de verte, dus ik heb zijn nummer niet kunnen lezen) met graanwagens van transcereals, ook in Loppem richting Brugge.
Nu wil het toch wel lukken dat ik de 1212 om 18u21 richting Gent zag rijden (vanuit Wetteren)
Plaats reactie