Pas op! In stations als Lille-Europe en Marne-la-Vallée (Disneyland Parijs) komen ze rechtstreeks van de HSL en daar durven ze ook tegen redelijke snelheid binnenrijden, ze! Ik dacht iets rond de 100 km/u aan kop van het perron!
Jules schreef:Laat zitten, in Leuven is TBL2 niet meer actief.
in leuven is tbl 2 zo actief als maar kan zijn tbl2 doet de controle tot het sein voorbij het perron indien je van de lijn komt en zal dus meebepalen hoe snel je aan perron kan komen
Jules schreef:Laat zitten, in Leuven is TBL2 niet meer actief.
in leuven is tbl 2 zo actief als maar kan zijn tbl2 doet de controle tot het sein voorbij het perron indien je van de lijn komt en zal dus meebepalen hoe snel je aan perron kan komen
gaan ze die tbl2 eigelijk doortrekken tot brussel of blijven die centrale sporen met seinen?
daar blijven seinen op nadien zouden die wel in dubbel gebruikt worden met etcs, echter hiervoor is nog geen materieel voldoende aangepast en de lijn nog niet voorzien, dus zal nog effe duren eer er tussen brussel en leuven op de 36N 200 zal gereden worden