Treinverkeer rond Haacht gestremd

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Bartjedj

Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door Bartjedj »

vr 21/03/08 - Gisteravond was er een tijdlang geen treinverkeer mogelijk in Haacht. Pas rond 23 uur werkten de slagbomen weer normaal.

Een goederentrein raakte defect in het station van Haacht.

De spoorwegovergangen in de buurt bleven een hele tijd gesloten. De politie moest er aan te pas komen om het verkeer te regelen.

Rond 22 uur waren de sporen opnieuw vrij. Pas rond 23 uur werkten de slagbomen van de overwegen weer normaal.
kimba

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door kimba »

Eerst was de Ltrein van 21.17 afgeschaft, alsook die van .35. Iedereen van perron 1 naar perron 10 voor IR naar Brussel. Twee minuten voor die vertrok werd omgeroepen dan de Ltrein toch zou rijden, dus iedereen op een spurtje het station terug door het station .Daar moesten we dan door de voorste deur van de TB naar binnen, omdat de deuren als gesloten waren.
Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.

Gelukkig was er treinpersoneel met een humoristische invalshoek.
Laatst gewijzigd door kimba op 23 mar 2008, 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Nekvin

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door Nekvin »

goederentrein 52703 dacht ik stond in nood voor het inritsein van haacht
TrainzDr3ver
Berichten: 1059
Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door TrainzDr3ver »

Dat gebeurt wel vaker in Haacht, gaer naar school, en passeer er elke dag met de schoolbus.
Elke 2 maanden scheelt er wel iets aan de overwegen in haacht en wespelaar! En daardoor kan ook onze bus niet door :P
DE_6308

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door DE_6308 »

Heb een onderhalf uur in Leuven voor een sein gestaan tot ineens 1 trein getrokken door type 20 en één 20 op sleep, en daarna ook nog eens hetzelfde maar met 13en (nummers weet ik niet precies)
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door Asterix »

kimba schreef:Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.
Ik begrijp niet goed welk verband deze feiten hebben met een defecte trein op L53 in Haacht?
kimba

Re: Treinverkeer rond Haacht gestremd

Bericht door kimba »

Jeroen schreef:
kimba schreef:Tot Aarschot in de gewone richting en na Aarschot op en slakkengangetje in tegenrichting en met getoeter.
Ik begrijp niet goed welk verband deze feiten hebben met een defecte trein op L53 in Haacht?
Inderdaad, moest Haacht zijn
Plaats reactie