Jongeman verliest oog bij gevecht op trein Brugge-Oostende 2

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Jean

Jongeman verliest oog bij gevecht op trein Brugge-Oostende 2

Bericht door Jean »

Wat meer info over dit incident :

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_53 ... t.bron=RSS

PS : moderator v dienst mag z'n zin doen met dit tweede toppic hieover : hij mag het bij het eerste voegen (dat gesloten werd omdat open discussie blijkbaar niet mag hier ? ) of mag het laten staan als vervolg of ?
tom007

Bericht door tom007 »

ik vind spijtig dat ze hem laten vrijgelaten hebben. Ik hoop dat hij een geschikte straf zal krijgen.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

tom007 schreef:ik vind spijtig dat ze hem laten vrijgelaten hebben. Ik hoop dat hij een geschikte straf zal krijgen.
Wie zegt niet dat hij bedreigd werd door een groepje van die jongeren en is het uitlokking door hen?

Je mag niet zomaar oordelen, we kennen de details van het dossier niet.
Gebruikersavatar
JC
Berichten: 80
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:55
Locatie: Mechelen

Bericht door JC »

Blijkbaar heeft hij eerst nog proberen te vluchten, maar toen dat niet lukte heeft hij het mes gebruikt. Bovendien is één tegen acht niet direct een eerlijk gevecht. Het vragen om mee te drinken van een blikje cola is 'not-done' wanneer je elkaar niet kent, dus is het duidelijk uitlokking.
Ik hoop dat die acht een gepaste straf krijgen en deze kerel een schadevergoeding.
Plaats reactie