IC/IR2007

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
turnhoutmanage

Bericht door turnhoutmanage »

We gaan er duidelijk niet uit raken. Wij gunnen iedereen een goede verbinding. Iedereen kan doen wat wij doen. Hoe dan ook, zoveel grote gebieden die dicht bevolkt zijn en duidelijk ook op Brussel gericht zijn, zijn er niet met één trein per uur in de spits. Soit, ik merk hier bij de "kenners" dat velen onze goede bedoelingen wel willen zien en ons (deels) begrijpen. Een minderheid denkt om de één of de andere duistere reden dat wij blijkbaar een zootje zijn dat nooit genoeg zal hebben. Dit is niet het geval. Lees bijvoorbeeld het standpunt op de site. Ervaring leert daarnaast dat de NMBS pas echt iets doet als er enige druk is, dus die P-trein is lang niet zeker, lang niet. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken, dat heeft geen nut. Andere vragen zullen zeker nog onze aandacht genieten.

Beste groeten.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Dit gezegd zijnde kunnen we misschien terug beginnen over IC/IR07, en ik hoop in de volgende 5 posts geen "Tunhout", "Tielen" of "Manage" te moeten lezen... Niet omdat ik die stations niets gun, maar het hoort nu niet meer in dit topic thuis!
Teach2
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 jul 2006, 16:25

Bericht door Teach2 »

En teach, please man, hou op met prive boodschappen
:shock: Da's straf! Heb jij er dan meer dan één gehad?
tja, er zijn er nog wel meer die maar 1 trein per uur hebben in dit land. Pleit dan voor heel het land...
Sorry, maar dat slaat nergens op. Zij pleiten voor Turnhout-Brussel, omdat dat de lijn is waarop zij reizen, en omdat dat de situatie is die ze het best kennen. Hoe wil je nu dat iemand uit Turnhout gaat pleiten voor een extra trein aan de andere kant van het land, op een lijn waar hij nooit gebruik van maakt, en waar hij de situatie niet voldoende kent. Schoenmaker, blijf bij je leest, zegt men wel eens. En dat is hier duidelijk van toepassing. Laat de mensen van Turnhout pleiten voor een trein van en naar Turnhout. Als zij voor een trein tussen bv. Moeskroen en gent gaan pleiten, dan verliezen ze een pak van hun geloofwaardigheid én van hun slagkracht.
Dit gezegd zijnde kunnen we misschien terug beginnen over IC/IR07, en ik hoop in de volgende 5 posts geen "Tunhout", "Tielen" of "Manage" te moeten lezen...
Sorry Simpy, maar ik vind dat de perikelen rond die lijn wel degelijk relevant zijn in dit topic. Indien nog anderen vinden van niet, dan stel ik voor dat een moderator dit topic opsplitst.
ronny
Berichten: 544
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Bericht door ronny »

Teach2 schreef:
Er is zoiets als tellingen, ook de verkoop van treinkaarten en biljetten kan een indicatie geven, en ze kunnen er toch van uitgaan dat de reiziger het meest baat heeft bij de snelste verbinding.
Vandaag een artikel in de streekkrant van Aarschot : "de gemeente Rotselaar gaat aan de minister vragen om een P-trein die via de nieuwe spoorboog van Leuven gaat te laten stoppen te Wezemaal. " (verbinding Hasselt-Brussel) :roll:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Teach2 schreef:
En teach, please man, hou op met prive boodschappen
:shock: Da's straf! Heb jij er dan meer dan één gehad?
tja, er zijn er nog wel meer die maar 1 trein per uur hebben in dit land. Pleit dan voor heel het land...
Sorry, maar dat slaat nergens op. Zij pleiten voor Turnhout-Brussel, omdat dat de lijn is waarop zij reizen, en omdat dat de situatie is die ze het best kennen. Hoe wil je nu dat iemand uit Turnhout gaat pleiten voor een extra trein aan de andere kant van het land, op een lijn waar hij nooit gebruik van maakt, en waar hij de situatie niet voldoende kent. Schoenmaker, blijf bij je leest, zegt men wel eens. En dat is hier duidelijk van toepassing. Laat de mensen van Turnhout pleiten voor een trein van en naar Turnhout. Als zij voor een trein tussen bv. Moeskroen en gent gaan pleiten, dan verliezen ze een pak van hun geloofwaardigheid én van hun slagkracht.
Dit gezegd zijnde kunnen we misschien terug beginnen over IC/IR07, en ik hoop in de volgende 5 posts geen "Tunhout", "Tielen" of "Manage" te moeten lezen...
Sorry Simpy, maar ik vind dat de perikelen rond die lijn wel degelijk relevant zijn in dit topic. Indien nog anderen vinden van niet, dan stel ik voor dat een moderator dit topic opsplitst.
Ik heb er maar 1 gekregen , nu goed? en ik heb hem niet eens helemaal gelezen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om die kloof te dichten met u... Ik ben echt niet van slechte wil hoor. Je bent toch ook wel slim genoeg om door te hebben dat zulke actiecomites gewoon lobbyisten zijn? Heb ik nu gezegd dat al hun klachten onterecht zijn? NEEN teach, dat heb ik nu eens niet gezegd!

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat wie het best lobbiet (of mouwefrot op zijn westvlaams) het meest binnenhaalt? Dat zou ik nu eens echt onechtvaardig vinden. Laat ons nu aub de vredespijp roken man! :roll:
Wover

Bericht door Wover »

ronny schreef:
Teach2 schreef:
Er is zoiets als tellingen, ook de verkoop van treinkaarten en biljetten kan een indicatie geven, en ze kunnen er toch van uitgaan dat de reiziger het meest baat heeft bij de snelste verbinding.
Vandaag een artikel in de streekkrant van Aarschot : "de gemeente Rotselaar gaat aan de minister vragen om een P-trein die via de nieuwe spoorboog van Leuven gaat te laten stoppen te Wezemaal. " (verbinding Hasselt-Brussel) :roll:
Haha, lachen :P

Da's t zelfde als vragen dat de nieuwe IC-O in Zaventem stopt :P
Teach2
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 jul 2006, 16:25

Bericht door Teach2 »

Ik heb er maar 1 gekregen , nu goed? en ik heb hem niet eens helemaal gelezen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om die kloof te dichten met u... Ik ben echt niet van slechte wil hoor. Je bent toch ook wel slim genoeg om door te hebben dat zulke actiecomites gewoon lobbyisten zijn? Heb ik nu gezegd dat al hun klachten onterecht zijn? NEEN teach, dat heb ik nu eens niet gezegd!

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat wie het best lobbiet (of mouwefrot op zijn westvlaams) het meest binnenhaalt? Dat zou ik nu eens echt onechtvaardig vinden. Laat ons nu aub de vredespijp roken man!
:shock: De vredespijp roken? Wat heb ik nu weer gezegd om u kwaad te krijgen? Vat verdomme alles wat ik zeg toch een keer niet als een persoonlijke aanval op man, want dat begint me serieus de strot uit te komen! Ik moet precies op eierschalen lopen rondom u uit schrik om u te 'beledigen'. Alles wat ik zeg, neem jij precies als een aanval op jou persoonlijk op. Op die manier wordt alle discussie onmogelijk.

Ik reageer iedere keer gewoon op de dingen die je zegt, de argumenten die je aanhaalt, zonder persoonlijke aanvallen, en IEDERE keer krijg ik een sneer of beschuldiging als antwoord. (doe me die hier niet allemaal achter mekaar nog eens posten he) En dan krijg IK het verwijt dat ik 'op de man speel'????? Groei u verdomme een wat dikker vel he, want dit ben ik echt wel beu.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

onderwerp turnhout manage geband voor minstens een week aub, zodoende kan iedereen wat rusten, effe aandacht voor de rest van het ic ir plan 07
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Steven schreef:onderwerp turnhout manage geband voor minstens een week aub, zodoende kan iedereen wat rusten, effe aandacht voor de rest van het ic ir plan 07
Bedankt!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Oké, ik begin met hetgeen ik de vorige keer geëindigd ben! :P

Het wordt blijkbaar stilletjes aan de regel dat de IC E Tongeren - Knokke/Blankenberge in Beernem al de L-trein Gent - Brugge heeft ingehaald! :roll: De IC E werd richting kust vijf minuten vervroegd, terwijl dat voor de L-trein maar één minuut. Ik heb het nu al vier dagen op rij gehad dat de trein twee gele krijgt tussen Maria-Aalter en Beernem. Vanaf daar is het dan aan 60 km/u verder tot Oostkamp, waar we dan een rood sein naderen. Pas als de boemel na zijn stop te Oostkamp traagspoor wordt opgetrokken, kan de IC nog wat versnellen voor de resterende vier kilometer naar het station van Brugge.

Ze mogen best wel die L-trein ook een viertal minuten vervroegen. Dit zou totaal geen hinder zijn voor andere treinen of voor aansluitingen die moeten gehaald worden!
Wagonnetje

Bericht door Wagonnetje »

Steven schreef:onderwerp turnhout manage geband voor minstens een week aub, zodoende kan iedereen wat rusten, effe aandacht voor de rest van het ic ir plan 07
Haal die berichten er uit en plaats ze in een nieuwe topic, zodat diegenen die het wel boeiend vinden, zich tenminste niet geremd voelen ...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wagonnetje schreef:
Steven schreef:onderwerp turnhout manage geband voor minstens een week aub, zodoende kan iedereen wat rusten, effe aandacht voor de rest van het ic ir plan 07
Haal die berichten er uit en plaats ze in een nieuwe topic, zodat diegenen die het wel boeiend vinden, zich tenminste niet geremd voelen ...
boeiend? wat was er de laatste twee dagen boeiend? enkel verwijten, daarom dat ik het verboden heb er over te spreken zodat iedereen kan bezinnen. punt uit
turnhoutmanage

Bericht door turnhoutmanage »

Deze ochtend op de trein was het meer dan boeiend hoor :-). Volgende keer als we een feestje geven zullen we vooraf iets laten weten. (Grapje hé jongens).
Wover

Bericht door Wover »

turnhoutmanage schreef:Deze ochtend op de trein was het meer dan boeiend hoor :-). Volgende keer als we een feestje geven zullen we vooraf iets laten weten. (Grapje hé jongens).
Naar't schijnt was er vuurwerk en al aanwezig :P

Achja, eventjes laten rusten best, zoals je zelf hebt gezien waren er gisteren en eergisteren al veel minder vertragingen, vandaag wel weer een technisch defect, maar ik heb er goede hoop in dat vanaf de komende weken alles op zijn plaats zal komen.

En dat was ook mijn laatste reactie hierop, mijn excuses Steven ;)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Dit gebeurt ook veel met I10 rijtuigen, met de P8007 bvb, tegen dat ie in Waregem is, moet je een gasmasker aan doen!
Plaats reactie