Hoe dom kunnen de reizigers nu zijn?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

Ik heb ook eens een verdoken, rokende student gezien tussen M4-rijtuigen. De TBG schrok zich een... kepietje :)
adminn

Bericht door adminn »

waarom niet gewoon op de wc gaan zitten? 8)
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

En waarom niet gewoonweg het rokersverbod respecteren en wachten tot men de trein uit is om een sigaret aan te steken?

Ik rook zelf maar heb nog nooit de behoefte gehad om een sigaret op te steken waar het niet mag...

AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam Afbeelding
adminn

Bericht door adminn »

zit maar ins 3uur op de trein :wink:
1607

Bericht door 1607 »

adminn schreef:zit maar ins 3uur op de trein :wink:
en dan? ik reis ook veel lange afstanden. en de behoefte om dan te roken heb ik toch niet ze. op mijn werk is het ook 4 uur niet roken tot aan de pauze.
arvooke
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:18

Bericht door arvooke »

das in de ziekenhuizen ook zo dan staan ze in de kelder te roken naast de zuurstof flessen :roll:
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

al die rokers kunnen wel (moeten wel) het roken laten op een vlucht van 13 uur, maar niet op een treinrit van in belgië op en al 3u?

gebrek aan karakter ja .....
adminn

Bericht door adminn »

prahsharp schreef: een vlucht van 13 uur.
op zon vlucht mag t meestal wel maar dan betaal je een paar euros meer voor een rokerstoel :)
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

adminn schreef:
prahsharp schreef: een vlucht van 13 uur.
op zon vlucht mag t meestal wel maar dan betaal je een paar euros meer voor een rokerstoel :)
je mag in geen enkel vliegtuig nog roken
Pieter

Bericht door Pieter »

Op her perron mag je ook nie roken he!

En dan zit je te wachten in Antwerpen Centraal op een bankje, en komt er naast jouw, of achter jouw een roker zitten... Gezellig

Men zou beter voorbeeld nemen aan DB, daar zijn rookerspunten, rond 1 asbak staan ze dan allemaal te roken, op de grond staat het mooi afgetekend van daar tot daar mag je roken... Dan gaan de mensen daar ook roken, niet zoals nu waar ze overal op de perrons roken (zelfs het personeel van de nmbs)

GreetZ
Pieter
paljas

Bericht door paljas »

Pieter schreef:Op her perron mag je ook nie roken he!

En dan zit je te wachten in Antwerpen Centraal op een bankje, en komt er naast jouw, of achter jouw een roker zitten... Gezellig

Men zou beter voorbeeld nemen aan DB, daar zijn rookerspunten, rond 1 asbak staan ze dan allemaal te roken, op de grond staat het mooi afgetekend van daar tot daar mag je roken... Dan gaan de mensen daar ook roken, niet zoals nu waar ze overal op de perrons roken (zelfs het personeel van de nmbs)

GreetZ
Pieter
Antwerpen-Centraal is een overkoepeld perron en daar mag het inderdaad niet. Open perrons daarentegen... Er zou zich eens iemand moeten wagen om me te zeggen dat ik mn sigaret moet doven....

@ adminn: WTF brabbelt gij nu? Roken op de vlieger WHAHAAHAAA!!!!
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

paljas schreef:Er zou zich eens iemand moeten wagen om me te zeggen dat ik mn sigaret moet doven....
wat zou je wel doen te?
Jij moet dringend je naam veranderen in grapjas ofzo, jij bent echt zo grappig.
En waarschijnlijk al de volle 10jaar oud
Pieter

Bericht door Pieter »

paljas schreef:
Pieter schreef:Op her perron mag je ook nie roken he!

En dan zit je te wachten in Antwerpen Centraal op een bankje, en komt er naast jouw, of achter jouw een roker zitten... Gezellig

Men zou beter voorbeeld nemen aan DB, daar zijn rookerspunten, rond 1 asbak staan ze dan allemaal te roken, op de grond staat het mooi afgetekend van daar tot daar mag je roken... Dan gaan de mensen daar ook roken, niet zoals nu waar ze overal op de perrons roken (zelfs het personeel van de nmbs)

GreetZ
Pieter
Antwerpen-Centraal is een overkoepeld perron en daar mag het inderdaad niet. Open perrons daarentegen... Er zou zich eens iemand moeten wagen om me te zeggen dat ik mn sigaret moet doven....

@ adminn: WTF brabbelt gij nu? Roken op de vlieger WHAHAAHAAA!!!!
Alle stations van de nmbs zijn rookvrij... Zowel open als gesloten... (KB van 13 december 2005)
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Daar wordt de laatste tijd nogal een zaag over gespannen ze :roll: .
Vroeger sprak er niemand over, en vanaf dat het een kb geworden is, is het een favoriet gespreksonderwerp, en worden de rokers aanzien of ze een besmettelijke ziekte hebben. Ik vraag me af wie er last van heeft dat je op een perron zonder overkapping staat te roken. Als de niet roker daar last van heeft moet hij zich maar verplaatsen hé, de perron's zijn lang genoeg.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Bart schreef:Als de niet roker daar last van heeft moet hij zich maar verplaatsen hé, de perron's zijn lang genoeg.
Misschien moet de roker zich maar verplaatsen, hij is tenslotte de persoon in overtreding.
Typisch dat de niet-roker altijd maar moet wijken voor de roker
Plaats reactie