station Nijvel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

station Nijvel

Bericht door doggys2 »

Weet iemand of de werken rond het station van Nijvel afgerond zijn en met name of de totems voor het station al terug geplaatst zijn, deze totems zijn de enige die ontbreken in mijn reeks.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: station Nijvel

Bericht door Steven »

Station Nijvel zal nog jaren een werf zijn vrees ik, dat station maakt men klaar om volwaardig op vier doorgaande sporen te geven (nu zijn er dat drie en een doodlopend spoor). Ik dacht dat men hiervoor de huidige locatie van de perrons wat ging verschuiven richting Brussel maar ben niet compleet zeker.
doggys2
Berichten: 455
Lid geworden op: 19 sep 2006, 21:41
Locatie: Berchem - Antwerpen
Contacteer:

Re: station Nijvel

Bericht door doggys2 »

Bedankt Steven, dus ik zal mij niet moeten spoeden want dan is de voorzijde van het station waarschijnlijk ook nog niet afgewerkt.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: station Nijvel

Bericht door Steven »

doggys2 schreef:Bedankt Steven, dus ik zal mij niet moeten spoeden want dan is de voorzijde van het station waarschijnlijk ook nog niet afgewerkt.
De voorzijde heb ik al een hele tijd niet gezien, zoveel tijd hebben wij in Nijvel meestal niet om is rond te lopen. Maar als de werken op alle vlakken wat gelijklopen vermoed ik dat ook aan die kant nog voldoende werk zal zijn. De meest recente aanpassing is het in gebruik nemen van twee nieuwe onderdoorgangen (in ruwbouw), de (tijdelijke) voetgangersbrug over de sporen is daardoor buiten dienst gegaan.
Plaats reactie