Chartertrein Tienen - Brugge

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door Treinen9880 »

Ben juist eens aan het kijken op de teletekst van één en zie juist dat er een chartertrein is naar Brugge uit Tienen. Om welke reden is dit? Ik heb al eens gekeken op de site van de NMBS maar vin er niets over. En door welk materieel zou dit gereden worden? Op railtime staat het ook http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=1
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nils
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Locatie: FN

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door Nils »

Treinen9880 schreef:Ben juist eens aan het kijken op de teletekst van één en zie juist dat er een chartertrein is naar Brugge uit Tienen. Om welke reden is dit? Ik heb al eens gekeken op de site van de NMBS maar vin er niets over. En door welk materieel zou dit gereden worden? Op railtime staat het ook http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=1
vermoedelijk voor de 2jaarlijkse bijeenkomst van KSA/KSJ in Tienen vandaag.
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door Treinen9880 »

Nils schreef:
Treinen9880 schreef:Ben juist eens aan het kijken op de teletekst van één en zie juist dat er een chartertrein is naar Brugge uit Tienen. Om welke reden is dit? Ik heb al eens gekeken op de site van de NMBS maar vin er niets over. En door welk materieel zou dit gereden worden? Op railtime staat het ook http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=1
vermoedelijk voor de 2jaarlijkse bijeenkomst van KSA/KSJ in Tienen vandaag.
hij rijd wel naar Brugge maar dat kan dan terug zijn
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
260689
Berichten: 3392
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door 260689 »

dit is de Joepi trein. Deze trein heeft van de week ook gereden op dinsdag maar dan in de omgekeerde richting. Ik werk als jobstudent in OP Brugge en die treinen zijn een stort. en dan stel ik mij de vraag waar de opvoeding van de jeugd is gebleven. Die hebben nergens meer respect voor. gescheurde zetels, reserveringsbriefkes verscheuren tot 1000 stukken en in het rond gooien en dergelijke. Het was niet om aan te zien hoe de mentaliteit tegenwoordig is.
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door Treinen9880 »

260689 schreef:dit is de Joepi trein. Deze trein heeft van de week ook gereden op dinsdag maar dan in de omgekeerde richting. Ik werk als jobstudent in OP Brugge en die treinen zijn een stort. en dan stel ik mij de vraag waar de opvoeding van de jeugd is gebleven. Die hebben nergens meer respect voor. gescheurde zetels, reserveringsbriefkes verscheuren tot 1000 stukken en in het rond gooien en dergelijke. Het was niet om aan te zien hoe de mentaliteit tegenwoordig is.
welk materieel reed de trein? Heb in juni vorig jaar twee supporter treinen van Brugge naar Bockstael gespot in een station de ene trein was wa rustig en de andere werd er in geroepen en op de grond gestampt. Precies en bende losgeslagen boeren die peizen da alles mag
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2628
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door trainfreak »

Met wat werd deze uiteindelijk gereden?
Rond het voorziene uur zag ik 2 M6 stammen zoals op de Knokke/Blankenberge, maar dan met de stuurstanden aan elkaar gekoppeld.
20 minuten later zag ik een dubbele 21/27 met een stuk of 10 I6/I10 rijtuigen (P-trein zeker?)
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: Chartertrein Tienen - Brugge

Bericht door Treinen9880 »

trainfreak schreef:Met wat werd deze uiteindelijk gereden?
Rond het voorziene uur zag ik 2 M6 stammen zoals op de Knokke/Blankenberge, maar dan met de stuurstanden aan elkaar gekoppeld.
20 minuten later zag ik een dubbele 21/27 met een stuk of 10 I6/I10 rijtuigen (P-trein zeker?)
het was de 1347 met de I11 IC-A stam
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie