Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Gisteren zat er zo'n I6AC in de 508 ..
Echte nostalgie die terugkeert! Super
Echte nostalgie die terugkeert! Super
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Vorige week kwam ik de 508 inderdaad ook al tegen met I10 rijtuigen erin.
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Vrijdag waren er een aantal IRn treinen die met I6 rijtuigen werden gereden, ondermeer de IRn trein Antwerpen - Brussel-Noord (A:16u47) -> Herne -> Geraadsbergen (P-trein).
Er waren 4 1ste klasserijtuigen aan de trein, zal vanaf Brussel-Zuid wel als sardienen in een doosje geweest zijn.
Er waren 4 1ste klasserijtuigen aan de trein, zal vanaf Brussel-Zuid wel als sardienen in een doosje geweest zijn.
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Dat is de stam die eerder voor de Benelux werd gebruikt. Normaal zijn 2 van de 4 rijtuigen gedeklasseerd.Duikbril AM86 schreef:Vrijdag waren er een aantal IRn treinen die met I6 rijtuigen werden gereden, ondermeer de IRn trein Antwerpen - Brussel-Noord (A:16u47) -> Herne -> Geraadsbergen (P-trein).
Er waren 4 1ste klasserijtuigen aan de trein, zal vanaf Brussel-Zuid wel als sardienen in een doosje geweest zijn.
Ter info: dit zijn geen aangepaste I6/I10-rijtuigen voor het rijden over de HSL. Het bericht hoort thuis bij de gewijzigde samenstellingen.
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Hoi,
Gisteren zag ik in Leuven in de IC trein van 11u37 een I6 rijtuig 1ste klasse.Ook zag ik gisteren in Brussel Centraal in de vertraagde IC A van 12u00 twee I10 rijtuigen tweede klasse.Deze trein reed naar Eupen.
Lukas
Gisteren zag ik in Leuven in de IC trein van 11u37 een I6 rijtuig 1ste klasse.Ook zag ik gisteren in Brussel Centraal in de vertraagde IC A van 12u00 twee I10 rijtuigen tweede klasse.Deze trein reed naar Eupen.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Ik ben het niet gaan vragen aan de treinbegleider voor ik ingestapt ben of deze I6 aangepast waren vandaar dat ik dus in deTerminus schreef: Dat is de stam die eerder voor de Benelux werd gebruikt. Normaal zijn 2 van de 4 rijtuigen gedeklasseerd.
Ter info: dit zijn geen aangepaste I6/I10-rijtuigen voor het rijden over de HSL. Het bericht hoort thuis bij de gewijzigde samenstellingen.
verkeerde topic zit,he.
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Op Wallorail bij 11 januari.b-loc schreef:Heeft er iemand foto's van I6/I10/I11 +13 in trek-duw?
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Ik heb foto's van I10en in een I11 trekduwstel. En een I6a in een ander I11 trekduwstel. De I10en zaten in IC 510 en de I6 in IC 513.b-loc schreef:Heeft er iemand foto's van I6/I10/I11 +13 in trek-duw?
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Vanmorgen zat er nog een in de 529.Terminus schreef:Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)
Groetjes,
Rian
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Nja idd, soms vind je er nog eentje net achter de 13 .. maar daar stopt het dan ook meestal bij
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
de andere I10 en I6 rijtuigen zitten in de testtrein met de 18.Beesty schreef:Nja idd, soms vind je er nog eentje net achter de 13 .. maar daar stopt het dan ook meestal bij
Re: Aangepaste I6/I10 rijtuigen
Nu ook terug van weggeweest in de IC O:Terminus schreef:Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 31,5365273