Pagina 1 van 1

Railtime..toetsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 11:39
door dentheo
>10:25 +17' Paris-Nord
| 11:50 +15' Brussel-Zuid
| 12:31 +15' Antwerpen-Centraal
| 13:35 +15' Rotterdam-Centraal Station
X Rotterdam-Centraal Station
| 13:55 +15' Den Haag-Hollands Spoor
X Schiphol
| 14:18 +15' Schiphol
O 13:43 +1:05 Amsterdam-Centraal Station
gaat blijkbaar in Nederland niet over HSL, maar de veranderingen zijn lichtjes mislukt.

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 12:05
door Mikos
Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 14:17
door dentheo
Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.

Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...

Re: Railtime..toetsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 14:41
door Mikos
Dat weet ik, ik reageerde alleen op je aanname dat hij niet over de HSL zou rijden :)

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 14:47
door Adler
dentheo schreef:
Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.

Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...
Waarom zou hij daar niet komen ?
De Thalys die de normale weg volgt (langs de HSL) stopt in Schiphol.
De Benelux stopt ook in Schiphol.
Dus een Thalys die de oude weg volgt zal daar ook wel stoppen zeker ?

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 15:04
door kika
Adler schreef:
dentheo schreef:
Mikos schreef:Thalys 9323 wordt omgeleid in Nederland in verband met een brandmelding in de HSL tunnel, die achteraf onterecht bleek te zijn.

Klopt maar waarom is hij dan in schiphol 15 minuten te laat ? Daar komt hij helemaal NIET...
Waarom zou hij daar niet komen ?
De Thalys die de normale weg volgt (langs de HSL) stopt in Schiphol.
De Benelux stopt ook in Schiphol.
Dus een Thalys die de oude weg volgt zal daar ook wel stoppen zeker ?
De X duidt op afgeschaft: Rotterdam C.S. en Schiphol zijn, volgens Railtime, beiden afgeschaft, maar Amsterdam C.S. niet. Volgens Teletekst stop hij daar trouwens wel. Als ik het goed begrijp is dentheos punt dat railtime last heeft van een storing met onbekende oorzaak.

Re: Railtime..totsen of aardrijkskunde probleem ?

Geplaatst: 29 dec 2009, 19:15
door dentheo
kika schreef:
De X duidt op afgeschaft: Rotterdam C.S. en Schiphol zijn, volgens Railtime, beiden afgeschaft, maar Amsterdam C.S. niet. Volgens Teletekst stop hij daar trouwens wel. Als ik het goed begrijp is dentheos punt dat railtime last heeft van een storing met onbekende oorzaak.
Klopt..alles rammelt zo'n beetje...tijden EN plaatsen...

één uur tussen Antwerpen en Rotterdam (volgens dienstregeling ???) en op beide plaatsen toch maar +15 ???
dan een aankomsttijd in denhaag HS...een normale en dan met vertraging, maar normaal komt hij daar niet...
En dan de normale aankomsttijd voor Schiphol 14:18, waar komt die vandaan ?? 13:18 ??