Hip hip hoera voor Eurostar

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Hip hip hoera voor Eurostar

Bericht door Patrick »

14.11.1994 - 14.11.2009

Artikel op BBC News over mogelijke toekomstige concurrenten voor Eurostar en Eurostar-verbinding Londen-Amsterdam :wink:
Hogersluys
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 sep 2008, 18:19

Re: Hip hip hoera voor Eurostar

Bericht door Hogersluys »

Concurenten? Als het de bedoeling is Eurostar op zo kort mogelijke manier naar de verdoemenis te willen helpen is dit inderdaad een schitterend plan. Ik dacht dat Eurostar een exclusiviteitscontract gekregen heeft voor 99 jaar? Of verwar ik nu Eurostar met Eurotunnel?
Laatst gewijzigd door Hogersluys op 15 nov 2009, 02:21, 1 keer totaal gewijzigd.
nighttrain
Berichten: 2543
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Hip hip hoera voor Eurostar

Bericht door nighttrain »

Hogersluys schreef:Concurenten? Als het de bedoeling is Eurostar op zo kort mogelijke manier naar de verdoemenis te willen helpen is dit inderdaad een schitterend plan. Ik dacht dat Eurostar een exclusiviteitscontract gekregen geeft voor 99 jaar? Of verwar ik nu Eurostar met Eurotunnel?
Eurotunnel mag voor 99 jaar de concesssie te Coquelles/tunnel/Folkestone uitbaten!En binnenkort zal Eurotunnel ook de HS1 aankopen vab de Britse overheid.De deal is bijna rond en het geld beschikbaar.Dit maakt deel uit van een geheel van aankopen ttz "VEOLA transport France" en "HS1".
Eurostar is een client zoals EWS en anderen.
Plaats reactie