Duitse TB en TBG's ziek na eten boerenomelet

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Duitse TB en TBG's ziek na eten boerenomelet

Bericht door Patrick »

Eigen vertaling:

Het treinpersoneel had vóór het treinvertrek in Berlijn een boerenomelet gegeten en werd ziekjes. In Göttingen moest de eerste vrouwelijke TBG de trein verlaten en medische zorgen krijgen.
In Kassel-Wilhelmshöhe gebeurde hetzelfde met de 2de vrouwelijke TBG en ook de TB. Een urgentiearts kwam er aan te pas. Het treinpersoneel moest vervangen worden. Reizigers hadden te kampen met 40 minuten vertraging richting München.
27.09.2006 - Bauernfrühstück stoppt ICE

Speise mit Folgen: Ein Bauernfrühstück hat ausgereicht, um den ICE-Fahrplan der Deutschen Bahn gründlich durcheinander zu bringen. Das Zugpersonal hatte sich den Magen verdorben und wurde außer Gefecht gesetzt. Die Folge: 40 Minuten Verspätung.

Kassel - Nach Angaben der Kasseler Bundespolizei hatte das Personal des in Berlin startenden Fernzuges am dortigen Bahnhof Bauernfrühstück gegessen und sich dabei offenbar den Magen verdorben. Bereits in Göttingen musste die erste Schaffnerin aus dem Zug steigen und medizinisch behandelt werden.

Am nächsten Bahnhof in Kassel-Wilhelmshöhe war auch für die zweite Zugbegleiterin und den Lokführer die Fahrt vorbei. Ein Notarzt musste beide betreuen. Die Bahn war gezwungen, das Personal auszutauschen.

Das Resultat für die Reisenden waren 40 Minuten Verspätung auf der Fahrt nach München.

http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 50,00.html
nicken

Bericht door nicken »

Twaren verzekers rotte eieren :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Dat moet echt het rottigste gevoel zijn dat je buikkrampen krijgt terwijl je als TB met een IC-trein aan het rijden bent! :?

Noodrem geven en onmiddellijk naar de WC snellen! :lol: :P
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb al eens voorgehad dat op een of andere L trein uit Brussel naar Antwerpen (met MS96 toen, is al wel een tijdje geleden denk ik), de TB in Vilvoorde uit zijn stuurpost kwam en naart WC ging :P, trein heeft daardoor toch 5 minuten stilgestaan denk ik.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

Wover schreef:Ik heb al eens voorgehad dat op een of andere L trein uit Brussel naar Antwerpen (met MS96 toen, is al wel een tijdje geleden denk ik), de TB in Vilvoorde uit zijn stuurpost kwam en naart WC ging :P, trein heeft daardoor toch 5 minuten stilgestaan denk ik.

probeer dat zeker niet op L0 :lol:
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

Ik denk, dat zelfs op L0, wanneer men plots geconfronteerd word met zware diarree, dat men dan geen andere optie heeft dan de trein stil te zetten. Of men moet voor het inrijden de trein stilzetten en de seinposten verwittigen dat men niet meer verder kan.

AM80
Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

als ik een ritje van brussel naar arlon doe (+-200 km) dan zal je mij meestal in namen wel is even naar de wc zien gaan om de resterende 140 km de baas te kunnen
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:als ik een ritje van brussel naar arlon doe (+-200 km) dan zal je mij meestal in namen wel is even naar de wc zien gaan om de resterende 140 km de baas te kunnen
Ja, maar dan voel je het wel al van op voorhand aankomen en kun je het wel nog uithouden tot Namen.
Maar als je plots een diarree-aanval krijgt, terwijl je daar ergens met de Vauban of zo tussen Namen en Aarlen spoort! :lol:

Of nog erger, op een Thalys- of TGV-verbinding temidden de HSL! :P

"Dames en Heren, de Thalys uit Paris-Nord naar Köln-Deutz is ons medegedeeld met een vertraging van ongeveer 15 minuten, te wijten aan een diarree-aanval van de treinbestuurder. Hiervoor onze verontschuldigingen." :lol: :P
Plaats reactie