Pagina 2 van 2

Geplaatst: 07 dec 2007, 12:20
door Steven
Shrek schreef:met 6 assen kan die aslast toch niet zo groot zijn? :P
het aantal assen is altijd in functie van het gewicht hoor
je mag tellen dat een loc gemiddeld 21,5 ton per as heeft

Re: Nieuwe oude diesellocs

Geplaatst: 13 jun 2010, 02:33
door msts.be
Ik heb de titel van dit topic gewijzigd zodat alle diesellocs die gebaseerd zijn op een oude loc hier in kunnen..

In Italië heeft men er zich ondertussen ook aan gewaagd.. Dit is de loc vóór de verbouwing: Afbeelding En dit is wat eruitgekomen is:
http://www.trainzitaliafoto.com/showpho ... mit/recent

Het is wel wennen, geen XMPR meer maar wel al dat idiote rood.. Wat nu: een "lentarossa" ofwat ? Met 120 km/u zal het alvast niet ver komen tegen al dat HST-geweld.. :lol:

Re: Nieuwe oude diesellocs

Geplaatst: 13 jun 2010, 10:41
door Accelerat
Oh. Mijn. God. :|
Afsleeploc's voor de Frecciarossa of iets dergelijks? :lol:

Re: Nieuwe oude diesellocs

Geplaatst: 13 jun 2010, 11:03
door bobke
boah voor goederenvervoer gaat die snelheid wel of voor spoorwegen waarop nie meer dan 120km/h gereden mag worden (ik denk dat er meer zijn dan je denkt)

Newag Type 15D

Geplaatst: 26 jun 2010, 00:42
door msts.be
En nog eentje:

Voor transformatie:
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/die ... pj-219.jpg

Na transformatie:
http://www.railwaygazette.com/news/sing ... otive.html

Misschien kan Infrabel ook eens beginnen nadenken of ze hun 62'ers radicaal willen ombouwen ? Of dan toch maar eerder de nieuwe serie Class'66 EU of een Euro 4000 kopen ?

Re: Nieuwe oude diesellocs

Geplaatst: 19 sep 2010, 00:23
door msts.be
En we gaan voort, ditmaal met een Balkan-vernieuwbouw.. hij zal ook op Innotrans staan, maar hier een voorproefje:

Voor:
http://www.railfaneurope.net/pix/ks/die ... renas2.jpg

Na:
http://www.bahnnews-austria.at/forum/vi ... afcd26605c