Fortis-Thalys

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

Fortis-Thalys

Bericht door »

Vanaf 2 februari rijdt de Fortis-Thalys tussen Amsterdam en Parijs. Het is de eerste keer dat de Thalys voor reclame-doeleinden dienst doet. Als Fortis-medewerker vind ik dit uiteraard schitterend...! (de Thalys-trein rijdt nog tot eind juni)
Bijlagen
thalys_01.jpg
thalys_01.jpg (32.88 KiB) 11725 keer bekeken
thalys_19.jpg
thalys_19.jpg (30.85 KiB) 11726 keer bekeken
thalys_22.jpg
thalys_22.jpg (27.93 KiB) 11728 keer bekeken
Bert

Bericht door Bert »

Ik dacht dat de Thally's ook al in Eurolivrei had rond gereden.
Geef hem toch maar zijn oorspronkelijke kleurtje
el_barto

Bericht door el_barto »

wal-ge-lijk

Bericht door »

el_barto schreef:wal-ge-lijk
Duidelijk iets tegen Fortis dus...
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

het staat niet echt op een thalys :roll: op een 800 ofzo zou het iets helemaal anders zijn :P
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Wáááááá(h)lgelijk ! :? Nee , inderdaad , het doet me al denken aan de "Rode Kruis" Taurus en die ziet er toch al een stuk beter uit ... neen neen , dat ze maar snel die terug het klassieke jasje aanmeten , of anders iets gedurfder zoals hier te zien is ...
TGVfan

Bericht door TGVfan »

Gisteren kwam ik m toevallig tegen op Zwijndrecht. Afbeelding
260689
Berichten: 3375
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Die andere persoon op de foto is belijkbaar ook aan het treinspotten, ken je hem?
spoorrboy

Bericht door spoorrboy »

Nee , inderdaad , het doet me al denken aan de "Rode Kruis" Taurus en die ziet er toch al een stuk beter uit ...
Verklaar je nader graag? Afbeelding van?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

spoorrboy schreef:
Nee , inderdaad , het doet me al denken aan de "Rode Kruis" Taurus en die ziet er toch al een stuk beter uit ...
Verklaar je nader graag? Afbeelding van?
Kijk maar hier eens .. de foto is van br146.de ..
Sander

Bericht door Sander »

Ik ben benieuwd hoe de Olympische Thalys eruit komt te zien.... (stel 4540 geloof ik?)
Traxxion

Bericht door Traxxion »

TGVfan schreef:Gisteren kwam ik m toevallig tegen op Zwijndrecht.
Zwijndrecht? Da's lijn 59...
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Je hebt ook Zwijndrecht in Nederland ;)

Ten Zuiden van Rotterdam
Wover

Bericht door Wover »

ik vond het al zo'n vreemde bovenleiding :p
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1477
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Sander schreef:Ik ben benieuwd hoe de Olympische Thalys eruit komt te zien.... (stel 4540 geloof ik?)
:?: :?: :?: Hierboven lees ik ook al dat deze Thalys de Nederlandse ploeg naar Turijn gaat brengen , maar vergeet dat maar ... dan zal namelijk de 25kV panto moeten vervangen worden zoals één op de TGV-Réseau's die naar Italië rijden , moet een brandblussersysteem worden aangebracht en RS4 en SCMT moeten worden geïnstalleerd .. en dat allemaal voor een paar atleten een keer héén en terug te brengen ? :roll: :? Nee , dure oplossing alvast ...
Plaats reactie