Allé man...
Ik heb hem vrijdag zien staan in Vorst bij de werkplaats (kheb er ondertussen dus al zelf een pakske foto's van) en ik vind hem werkelijk prachtig Vele mooier dan dien Fortis-Thalys ze
Allé man...
Ik heb hem vrijdag zien staan in Vorst bij de werkplaats (kheb er ondertussen dus al zelf een pakske foto's van) en ik vind hem werkelijk prachtig Vele mooier dan dien Fortis-Thalys ze
Ik had het "geluk" er op 29/05 om 8u56 op te zitten. Het was de trein naar London Waterloo via Lille Europe en Ashford.
Nu ja geluk, het ziet er mooi uit vanbuiten maar vanbinnen zie je dat niet meer natuurlijk
phantom27 schreef:Ja dat zou ik ook wel is willen weten.
kunnen ze dat ding niet gewoon per-ongeluk een keertje NL ingooien
Ja en nee : neen want niet alle Eurostar stellen zijn geschikt om op 1500V= te rijden (enkel die van de SNCF wel) en ja want juist de 'Da Vinci' Eurostar is zo'n aangepast stel vermits hij de route Londen-Cannes moest afleggen en op het stukje Bif L'Estaque (aansluiting met LGV Med in Marseille) - Marseille Blancarde 1500V op de draad zit..
Blijft natuurlijk het probleem dat er geen ATB op de Eurostar zit en een Eurostar de NZV in Brussel (en misschien in A'pen ?) niet doormag door de bochtstraal .. oplossing : omrijden via L26 of L28 en voor de ATB ProRail even overtuigen dat dit maar éénmalig is of het stel is verloren gereden (cfr.Prima 6000)
Niet alle stellen van SNCF zijn aangepast voor 1500V. En het feit dat Eurostar niet door de NZV mag heeft niets te maken met de bochtstraal maar met het blusgas dat aanwezig is. Je moet anders de bocht van de flyover net voor Londen eens vergelijken met deze van de NZV.
Jules schreef:Niet alle stellen van SNCF zijn aangepast voor 1500V. En het feit dat Eurostar niet door de NZV mag heeft niets te maken met de bochtstraal maar met het blusgas dat aanwezig is. Je moet anders de bocht van de flyover net voor Londen eens vergelijken met deze van de NZV.
hij is speciaal gebouwd voor door de langste spoortunnel te mogen en dan mag hij der in brussel ni onder