Thalys in 2008 snel naar Amsterdam
Thalys in 2008 snel naar Amsterdam
Thalys zal pas in 2008 naar Amsterdam sporen over de gloednieuwe hogesnelheidslijn.
Verder geraak ik niet: http://www.standaard.be/Kanaal/Index.as ... d=G2PS22O9
Verder geraak ik niet: http://www.standaard.be/Kanaal/Index.as ... d=G2PS22O9
En het is de SNCF die ervoor gezorgd heeft dat de installatie pas zo laat gebeurt.Frank schreef:Het artikel weet nog te melden dat het de installatie van de Europese beveiligingssysteem in de trein is, die zorgt dat het zo lang nog wachten is.
Ik dacht dat die al geweest was met de verkoop van tickets voor 10 euro op 21 maart.Frank schreef:Verder wordt er ook aangekondigd dat Thalys zijn verjaardag viert met een ticket-actie in juni. (tickets aan 10 eruo)
Groetjes,
Rian
Tja , maar de SNCF is altijd averechts hé , net zoals de NMBS hé .. ze liggen dan wel te zagen dat ETCS niet werkt , maar ondertussen hebben ze indertijd BB36000'en gekocht waarvan ze ook niet wisten dat ze werkten hé ! Ze willen telkens een eigen type , i.p.v. beproefde en "af het schap" te kopen .. ik geef toe , soms kan dat nuttig zijn , op andere keren weer niet , zie de beslissing om Prima's te kopen i.p.v TRAXX'en ..Steven schreef:sncf was van mening dat zolang het systeem ni getest en stabiel bevonden was het zinloos was het al te installeren op de krachtvoertuigen (thalys en ander materieel dus)
Promotie van 1 juli tot en met 31 augustus 2006.Bubs schreef:Zou de actie '10 jaar Thalys' ticket voor €10, dan ook €20 heen en terug zijn?
Reservatie vanaf 1 juni tot en met 30 juni 2006.
Enkel voor 2de klas (Comfort 2).
€10 is telkens voor een enkele reis.
Meer info: http://alg-voorw.b-rail.be/pdf/NL030200 ... 062006.pdf
Thalys biedt nog eens 25.000 extra tickets aan 10 euro aan
BRUSSEL - Thalys brengt nog eens 25.000 extra tickets aan 10 euro op de markt in het kader van een promotie-actie om het tienjarig bestaan van de hogesnelheidstrein te vieren.
Dat maakte woordvoerster Patricia Baars vrijdag bekend. Eerder gooide het bedrijf al 50.000 tickets te grabbel voor 10 euro enkele reis naar verschillende bestemmingen.
De actie ging van start op 1 juni en loopt nog tot 30 juni. De tickets moeten in juni aangekocht worden en er kan enkel geboekt worden voor reizen tussen 1 juli en 31 augustus 2006. De koper betaalt 10 euro voor een enkele reis.
Vanuit Brussel zijn er, zeker in augustus, nog plaatsen voor Aken, Keulen, Parijs, Luchthaven Charles De Gaulle of Marne la Vallée. De tickets zijn te koop op de website van Thalys (http://www.thalys.com), in de stations, de erkende reisbureaus en telefonisch op het nummer 02/528.28.28. BELGA
Bron: http://www.standaard.be/Kanaal/Index.as ... 4308060602
BRUSSEL - Thalys brengt nog eens 25.000 extra tickets aan 10 euro op de markt in het kader van een promotie-actie om het tienjarig bestaan van de hogesnelheidstrein te vieren.
Dat maakte woordvoerster Patricia Baars vrijdag bekend. Eerder gooide het bedrijf al 50.000 tickets te grabbel voor 10 euro enkele reis naar verschillende bestemmingen.
De actie ging van start op 1 juni en loopt nog tot 30 juni. De tickets moeten in juni aangekocht worden en er kan enkel geboekt worden voor reizen tussen 1 juli en 31 augustus 2006. De koper betaalt 10 euro voor een enkele reis.
Vanuit Brussel zijn er, zeker in augustus, nog plaatsen voor Aken, Keulen, Parijs, Luchthaven Charles De Gaulle of Marne la Vallée. De tickets zijn te koop op de website van Thalys (http://www.thalys.com), in de stations, de erkende reisbureaus en telefonisch op het nummer 02/528.28.28. BELGA
Bron: http://www.standaard.be/Kanaal/Index.as ... 4308060602
even vermelden voor iedereen dat van etcs verschillende levels van beveliging bestaan, onze tbl 2 zou tot level 2 behoren als ik het goed begrepen hebmsts.be schreef:Tja , maar de SNCF is altijd averechts hé , net zoals de NMBS hé .. ze liggen dan wel te zagen dat ETCS niet werkt , maar ondertussen hebben ze indertijd BB36000'en gekocht waarvan ze ook niet wisten dat ze werkten hé ! Ze willen telkens een eigen type , i.p.v. beproefde en "af het schap" te kopen .. ik geef toe , soms kan dat nuttig zijn , op andere keren weer niet , zie de beslissing om Prima's te kopen i.p.v TRAXX'en ..Steven schreef:sncf was van mening dat zolang het systeem ni getest en stabiel bevonden was het zinloos was het al te installeren op de krachtvoertuigen (thalys en ander materieel dus)