IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Ronnie

IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Ronnie »

Beste spoorwegliefhebber

In navolging van onze gezellige uitstap in februari 2007, gaan we ook dit jaar een weekendtrip organiseren naar de hoofdstad van Tirol: Innsbruck.

< Railweekend Innsbruck >
Net zoals vorig jaar wordt het opnieuw een aangenaam weekendje sporen. We vertrekken op vrijdagavond 7 maart vanuit Brussel naar Innsbruck, waar we zaterdagmorgen omstreeks 8.30u zullen aankomen. Tijdens de heenreis is er ruim de tijd om elkaar wat nader te leren kennen tussen pot en pint in het sfeervolle (NMBS) bar-dancing rijtuig. Ambiance verzekerd!
Na aankomst in Innsbruck staat het iedereen vrij om te doen wat hij wil: er is voor iedereen wel iets interessant te vinden: het uitgebreide bus- en tramnet (met ondermeer de prachtige Stubaitalbahn) biedt heel wat mogelijkheden, evenals de verscheide spoorlijnen rond Innsbruck (de Brennerlijn, de Zillertalbahn, de Pinzgaubahn, de lijn naar Zell am See,...). Voor wie van een fraaie stadswandeling houdt, is Innsbruck overigens een heel mooie aanrader. 's Avonds kunnen we in groep iets eten gaan bij de plaatselijke Italiaan, kwestie van onze rommelende buiken voor eventjes toch het zwijgen op te leggen. Na ons avondeten begeven we ons terug naar het station Innsbruck, waar wij onze trein naar huis zullen nemen.

< Avondmaaltijd en vertrek naar de heimat >
Na een dagje in of rondom Innsbruck zullen onze buiken ongetwijfeld aan het muiten slaan. Daarom stellen wij voor om gezellig iets kleins eten te gaan bij de plaatselijke Italiaan 'Le Vante' (vroeger gekend als 'Papa Razzi') in Innsbruck (kortbij het station trouwens). De hongerigen spreken af om 17.00u uur 's avonds aan het station Innsbruck, waarna we ons naar de Italiaan begeven. Na het eten, ten laatste om 19.00 uur, trekken we richting station, waar we de trein terug naar huis nemen. Aankomst in Brussel-Zuid is voorzien op zondagochtend 9 maart.

< Reistijden >
Vertrek Brussel-Zuid: vrijdagavond 7 maart 2008, om 19.33 uur .
Aankomst Innsbruck: zaterdagochtend 8 maart, om 08.16 uur.
Vertrek Innsbruck: zaterdagavond 8 maart, om 19.47 uur.
Aankomst Brussel-Zuid: zondagochtend 9 maart, om 08.45 uur.
Dankzij de The Train Company (TTC) kunnen we spotgoedkoop op railweekendtrip: een ticket heen en terug Brussel & Innsbruck kost per deelnemer amper 71 Euro per persoon. De dienstverlening aan boord van de Bergland Expres is trouwens uitmuntend!

< Kostprijs >
Railweekend: Heen en terug Brussel – Innsbruck: 71 € per persoon. In deze prijs is inbegrepen: een ligplaats, een klein ontbijt en toegang tot de rijdende bar. Niet inbegrepen zijn de extraatjes zoals warme maaltijd, potten en/of pinten,...
Lonkt het avontuur? Schrijf u dan als de bliksem in via het inschrijvingsformulier op deze pagina, of stuur een eenvoudig mailtje naar activiteiten@iryc.net. Het aantal plaatsen is beperkt tot 60: snel inschrijven is dus de boodschap. TTC/Bergland Expres biedt dit seizoen vanwege de vele boekingen overigens weinig mogelijkheden om een weekendje heen en weer naar Innsbruck te< gaan: mis deze unieke kans dus niet.

Eenmaal wij u de boeking per e-mail bevestigd hebben, kan u het juiste bedrag overschrijven op rekeningnummer 000-1671180-64 ter attentie van Steven Wuyts met vermelding van Railweekend Innsbruck. Wij zorgen ervoor dat de tickets aanwezig zijn op de dag van vertrek te Brussel-Zuid.

We hopen er samen met jullie weer een leuke belevenis van te kunnen en mogen maken!

Het IRYC team
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door treinbruno »

als ik zou mogen zou ik zeker meegaan. 8)
(op dat moment ben ik wel 14)

jammer dat het net zo dicht bij de examens valt... dus het is een beetje onzeker of ik kan meegaan.
k' heb al examens rond 15 maart. maar als ik ervoor al goed leer komt het MISSCHIEN wel in orde :D

(sncf-sncb is misschien ook wel bereid om mee te gaan als hij toestemming van zijn ouders krijgt) :wink:
Afbeelding
Fles

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Fles »

Mja, jammerdepammer. Ik organiseer dat weekend al een tour naar de ceBit voor mijn IT-werkgever :?
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Accelerat »

Zo, ik en treinbruno zijn ingeschreven! :D
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door treinbruno »

sncf-sncb schreef:Zo, ik en treinbruno zijn ingeschreven! :D
gaan er nog mee van het forum?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Joris »

Hallo,
Helaas, ik ga niet mee, 2 GO's die week...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22575
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Steven »

treinbruno schreef:
sncf-sncb schreef:Zo, ik en treinbruno zijn ingeschreven! :D
gaan er nog mee van het forum?
Ik, tommyken (en vriendin) en bartdj normaal ook, nog te bevestigen voor eind van de week.
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door tt44ta46 »

En daar onze 'lieve' Steven nogal over een overredingskracht beschikt, gaat den dezen in Innsbrück ook eens gaan kijken of er daar geen hysterisch (oeps sorry, historisch dus) patrimonium is ;-)

Greetz
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door dentheo »

Ronnie schreef:Beste spoorwegliefhebber

In navolging van onze gezellige uitstap in februari 2007, gaan we ook dit jaar een weekendtrip organiseren naar de hoofdstad van Tirol: Innsbruck.

< Railweekend Innsbruck >
SNIP

We hopen er samen met jullie weer een leuke belevenis van te kunnen en mogen maken!

Het IRYC team
Ik woon in Kalmthout, zou ik met emailtje ofzo vanaf Roosendaal mee kunnen (mogen) ????
Theo
Groeten vanop de Heide
Lukas
Berichten: 1676
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ook ik ga mee met het IRYC Railweekend.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Trainspotterke

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Trainspotterke »

tt44ta46 schreef:En daar onze 'lieve' Steven nogal over een overredingskracht beschikt, gaat den dezen in Innsbrück ook eens gaan kijken of er daar geen hysterisch (oeps sorry, historisch dus) patrimonium is ;-)

Greetz
Op het moment dat jij daar toekomt waarschijnlijk wel! :mrgreen:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Accelerat »

dentheo schreef:
Ronnie schreef:Beste spoorwegliefhebber

In navolging van onze gezellige uitstap in februari 2007, gaan we ook dit jaar een weekendtrip organiseren naar de hoofdstad van Tirol: Innsbruck.

< Railweekend Innsbruck >
SNIP

We hopen er samen met jullie weer een leuke belevenis van te kunnen en mogen maken!

Het IRYC team
Ik woon in Kalmthout, zou ik met emailtje ofzo vanaf Roosendaal mee kunnen (mogen) ????
Ik ben zelf van Breda (NL), ik heb er voor gekozen om gewoon per BNX naar Brussel te gaan. De tickets worden overigens overhandigd in Brussel!!!
Antoine

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Antoine »

Ik zal er ook bij zijn ;)
Bartjedj

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door Bartjedj »

We've got now:

-Treinbruno en SNCB-SNCF
-Steven, Tommyken+vriendin, Bartjedj en tt44ta46
-dentheo (dat leid ik toch af uit zijn reactie)
-Antoine

Totaal: 9

BDJ
dentheo
Berichten: 8183
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: IRYC: Railweekend Innsbruck 2008 van 7 tot 9 maart 2008

Bericht door dentheo »

Bartjedj schreef:We've got now:

-Treinbruno en SNCB-SNCF
-Steven, Tommyken+vriendin, Bartjedj en tt44ta46
-dentheo (dat leid ik toch af uit zijn reactie)


BDJ
Uiteindelijk niet.. :( :( vertrek twee dagen later met de trein naar Zweden met een groepje, dat vind de vrouw al genoeg...
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie