Excursierit DDAR 25-05-2013 in Nederland
Geplaatst: 30 apr 2013, 19:07
Gezien op het spoorforum, excursierit in Nederland
http://www.spoorforum.nl/spoorforum/php ... =81&t=5384
Met genoegen kondigen we jullie weer een excursierit aan! Dit betreft het afscheid van de vertrouwde "Dubbeldekker"
Het voornemen is om deze rit al te rijden op zaterdag 25 mei a.s., De rit duurt globaal van 9.30 tot 17.30 en heeft Amersfoort als begin en eindpunt.
Er worden op diverse stations stops gehouden voor het maken van foto's. De rit zal ook voeren langs plaatsen waar dit materieel nauwelijks of niet te zien is geweest.
*We stellen alles in het werk om te gaan rijden met 1700-DDAR. Echter, volledig uitsluitsel over de beschikbaarheid op dat moment nog van 1700/DDAR, kan niet voor 100 % gegeven worden. In dat geval zal de rit gereden worden met mDDM. Maar niet getreurd, ook dat materieeltype is in die vorm binnen afzienbare tijd verdwenen!
___________________________________________________________________________________________________________
De voorbereidingstijd is zeer kort deze keer, dit door diverse omstandigheden. Daarom vragen we jullie, als je mee wilt, om je vandaag nog aan te melden ! En ons deze rit vooral verder helpen te promoten, opdat hij door kan gaan! Daar hebben we tegenwoordig prachtige social media voor, zegt het voort, vraagt ook uw vrienden en kennissen mee! Wij moeten ons op 2 mei eigenlijk al een beeld kunnen vormen over de animo, om de voorbereidingen al dan niet verder voort te zetten.
De prijs voor deze rit bedraagt € 45,- p.p.
Er is geen onderscheid 1e of 2e klas.
Kinderen tm 4 jaar gratis, mits onder toezicht en verantwoordelijkheid van de ouders. N.B: er wordt op gewezen dat deze rit minder geschikt is voor kleine kinderen!
____________________________________________________________________________
Hoe kun je je aanmelden?
Lees allereerst alles wat hieronder staat aandachtig door!
Maak per persoon 45,- over op bankrekeningnummer 1602.57.972 t.n.v. St. Spoorforum Activiteiten te Oldebroek.(IBAN: NL19 RABO 0160 2579 72 - BIC: RABONL2U )
Vermeld in de omschrijving: "aanmelding rit 25 mei" en aantal personen.
Stuur gelijktijdig een email met de titel "aanmelding rit 25 mei" naar met onderstaande gegevens:
naam aanmelder (= betaler)
straat en huisnummer
postcode en plaats
aantal personen
het corresponderende bankrekeningnummer waar mee betaald is
emailadres waar de bevestiging heen moet
geef aan of het betreft: internetbankieren of papieren overschrijvingsformulier
Hanteer de bovenstaande volgorde en aantal regels a.u.b. Besef dat een aanmelding serieus en bindend is!
Kopieer bovenstaand rijtje niet vanaf het forum mee naar uw mail, vermeld a.u.b. alleen de gevraagde gegevens in die volgorde! Dit werkt voor ons het makkelijkst. Bovendien wordt de opmaak dan niet mee gekopieerd, wat anders hier het transport naar een ander bestand lastig maakt.
Maak van uw betaling en mail a.u.b. één handeling; wij kunnen niet bouwen op aanmeldingen zonder bijbehorende betaling, maak dus direct over a.u.b.!
Ook bij een "papieren overschrijvingsformulier", dient het bedrag binnen één week op onze rekening bijgeschreven zijn. Dus ook dan: direct doen!
U ontvangt uiterlijk binnen enkele dagen een bevestiging per mail retour, als uw betaling ontvangen is.
Zorg ervoor dat er geen fouten in de gegevens staan en dat u naar het juiste bankrekeningnummer overmaakt!
Maak bij meerdere personen een veelvoud van het bedrag over, dus 2 personen 90,- / 3 personen 135,- / 4 personen 180,- Meerdere kaartjes worden t.z.t. gezamenlijk naar het opgegeven adres opgestuurd. Dit zal gebeuren in de week voorafgaand aan de rit, samen met een brief met informatie vooraf en tijdens de rit.
________________________________________________________________________________
Verdere informatie volgt hier steeds in dit topic. Zo wordt er bijvoorbeeld nog gekeken of er enige vorm van catering mogelijk zal zijn, of dat u deze keer zelf iets (meer) mee moet nemen. Zo zijn er nog meer details uit te werken......
Hoofdzaak is op dit moment echter even promotie en werving! Jullie hulp is daarbij onontbeerlijk. Maak vandaag je aanmelding nog over en vraag direct je spoorvrienden mee! Zegt en tweet het voort! Heb jij of je organisatie een website, plaats daar a.u.b. een verwijzing. Bij voorbaat dank! (verwijs daarbij naar dit bericht!)
________________________________________________________________________________
Voorwaarden bij aanmelding deelnemers:
Er wordt uitsluitend maar gegarandeerd terugbetaald als de rit vanuit de organisatie of de vervoerder wordt geannuleerd, om welke reden dan ook. Deze terugbetaling kan even op zich laten wachten om administratieve redenen.
Er kan geen aanspraak op rente- of schadevergoeding worden gemaakt
Er kan niet worden gereclameerd/geannuleerd bij noodzakelijke inzet van mDDM in plaats van 1700/DDAR
Er kan geen uitstel van betaling worden verleend
Er kunnen geen betalingsregelingen worden getroffen
Meld je a.u.b. aan vóór 2 mei 12.00!!!
Opmerking: alle relevante informatie die verstrekt kan of moet worden, wordt door ons in dit topic toegevoegd. Het heeft daarom geen zin om vooraf over allerlei zaken te gaan mailen. Deelnemers ontvangen met hun kaartje alvast info en bij aanvang rit verdere info.
http://www.spoorforum.nl/spoorforum/php ... =81&t=5384
Met genoegen kondigen we jullie weer een excursierit aan! Dit betreft het afscheid van de vertrouwde "Dubbeldekker"
Het voornemen is om deze rit al te rijden op zaterdag 25 mei a.s., De rit duurt globaal van 9.30 tot 17.30 en heeft Amersfoort als begin en eindpunt.
Er worden op diverse stations stops gehouden voor het maken van foto's. De rit zal ook voeren langs plaatsen waar dit materieel nauwelijks of niet te zien is geweest.
*We stellen alles in het werk om te gaan rijden met 1700-DDAR. Echter, volledig uitsluitsel over de beschikbaarheid op dat moment nog van 1700/DDAR, kan niet voor 100 % gegeven worden. In dat geval zal de rit gereden worden met mDDM. Maar niet getreurd, ook dat materieeltype is in die vorm binnen afzienbare tijd verdwenen!
___________________________________________________________________________________________________________
De voorbereidingstijd is zeer kort deze keer, dit door diverse omstandigheden. Daarom vragen we jullie, als je mee wilt, om je vandaag nog aan te melden ! En ons deze rit vooral verder helpen te promoten, opdat hij door kan gaan! Daar hebben we tegenwoordig prachtige social media voor, zegt het voort, vraagt ook uw vrienden en kennissen mee! Wij moeten ons op 2 mei eigenlijk al een beeld kunnen vormen over de animo, om de voorbereidingen al dan niet verder voort te zetten.
De prijs voor deze rit bedraagt € 45,- p.p.
Er is geen onderscheid 1e of 2e klas.
Kinderen tm 4 jaar gratis, mits onder toezicht en verantwoordelijkheid van de ouders. N.B: er wordt op gewezen dat deze rit minder geschikt is voor kleine kinderen!
____________________________________________________________________________
Hoe kun je je aanmelden?
Lees allereerst alles wat hieronder staat aandachtig door!
Maak per persoon 45,- over op bankrekeningnummer 1602.57.972 t.n.v. St. Spoorforum Activiteiten te Oldebroek.(IBAN: NL19 RABO 0160 2579 72 - BIC: RABONL2U )
Vermeld in de omschrijving: "aanmelding rit 25 mei" en aantal personen.
Stuur gelijktijdig een email met de titel "aanmelding rit 25 mei" naar met onderstaande gegevens:
naam aanmelder (= betaler)
straat en huisnummer
postcode en plaats
aantal personen
het corresponderende bankrekeningnummer waar mee betaald is
emailadres waar de bevestiging heen moet
geef aan of het betreft: internetbankieren of papieren overschrijvingsformulier
Hanteer de bovenstaande volgorde en aantal regels a.u.b. Besef dat een aanmelding serieus en bindend is!
Kopieer bovenstaand rijtje niet vanaf het forum mee naar uw mail, vermeld a.u.b. alleen de gevraagde gegevens in die volgorde! Dit werkt voor ons het makkelijkst. Bovendien wordt de opmaak dan niet mee gekopieerd, wat anders hier het transport naar een ander bestand lastig maakt.
Maak van uw betaling en mail a.u.b. één handeling; wij kunnen niet bouwen op aanmeldingen zonder bijbehorende betaling, maak dus direct over a.u.b.!
Ook bij een "papieren overschrijvingsformulier", dient het bedrag binnen één week op onze rekening bijgeschreven zijn. Dus ook dan: direct doen!
U ontvangt uiterlijk binnen enkele dagen een bevestiging per mail retour, als uw betaling ontvangen is.
Zorg ervoor dat er geen fouten in de gegevens staan en dat u naar het juiste bankrekeningnummer overmaakt!
Maak bij meerdere personen een veelvoud van het bedrag over, dus 2 personen 90,- / 3 personen 135,- / 4 personen 180,- Meerdere kaartjes worden t.z.t. gezamenlijk naar het opgegeven adres opgestuurd. Dit zal gebeuren in de week voorafgaand aan de rit, samen met een brief met informatie vooraf en tijdens de rit.
________________________________________________________________________________
Verdere informatie volgt hier steeds in dit topic. Zo wordt er bijvoorbeeld nog gekeken of er enige vorm van catering mogelijk zal zijn, of dat u deze keer zelf iets (meer) mee moet nemen. Zo zijn er nog meer details uit te werken......
Hoofdzaak is op dit moment echter even promotie en werving! Jullie hulp is daarbij onontbeerlijk. Maak vandaag je aanmelding nog over en vraag direct je spoorvrienden mee! Zegt en tweet het voort! Heb jij of je organisatie een website, plaats daar a.u.b. een verwijzing. Bij voorbaat dank! (verwijs daarbij naar dit bericht!)
________________________________________________________________________________
Voorwaarden bij aanmelding deelnemers:
Er wordt uitsluitend maar gegarandeerd terugbetaald als de rit vanuit de organisatie of de vervoerder wordt geannuleerd, om welke reden dan ook. Deze terugbetaling kan even op zich laten wachten om administratieve redenen.
Er kan geen aanspraak op rente- of schadevergoeding worden gemaakt
Er kan niet worden gereclameerd/geannuleerd bij noodzakelijke inzet van mDDM in plaats van 1700/DDAR
Er kan geen uitstel van betaling worden verleend
Er kunnen geen betalingsregelingen worden getroffen
Meld je a.u.b. aan vóór 2 mei 12.00!!!
Opmerking: alle relevante informatie die verstrekt kan of moet worden, wordt door ons in dit topic toegevoegd. Het heeft daarom geen zin om vooraf over allerlei zaken te gaan mailen. Deelnemers ontvangen met hun kaartje alvast info en bij aanvang rit verdere info.