Voorjaarsmeeting Mechelen

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Dietrich

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Dietrich »

Ik ga misschien mee, hangt af wat ik te doen heb, want eerlijk gezegd vind ik dat museum niet zo interessant (waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die dit denkt).
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje :)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Shrek »

Fles schreef:Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje :)
er zijn daar in de buurt genoeg drukke lijnen, het museum zelf ligt trouwens vlakbij het rangeerstation van muizen als ik het goed begrepen heb :P
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

Shrek schreef:
Fles schreef:Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje :)
er zijn daar in de buurt genoeg drukke lijnen, het museum zelf ligt trouwens vlakbij het rangeerstation van muizen als ik het goed begrepen heb :P
Ja klopt, het museum ligt trouwens binnen in het domein van de CW, voelt iemand zich geroepen om... :P
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Shrek »

trainfreak schreef: Ja klopt, het museum ligt trouwens binnen in het domein van de CW, voelt iemand zich geroepen om... :P
die break in nieuwe kleuren gaat de gevoelige plaat op :P
Trainspotterke

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Trainspotterke »

Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers! :wink:

Dus ik kan er niet bij zijn.
Lukas
Berichten: 1674
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ik ga er ook niet bij kunnen zijn want ik zit op dat moment in Oostenrijk voor een trouwfeest.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22566
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef:Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers! :wink:

Dus ik kan er niet bij zijn.
aaah zo goed om weten dan zal ik ook al forfait moeten geven want normaal kom ik (als het kan met het werk) op dat weekend toch is langs om wat foto's van de sfeer te nemen op het festival.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

Dan kan je beter de uitstap een week vervroegen of verlaten denk ik.
enrico8509

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door enrico8509 »

Steven schreef:
Trainspotterke schreef:Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers! :wink:

Dus ik kan er niet bij zijn.
aaah zo goed om weten dan zal ik ook al forfait moeten geven want normaal kom ik (als het kan met het werk) op dat weekend toch is langs om wat foto's van de sfeer te nemen op het festival.
oei dan zal ik ook moeten afzeggen want ik ga daar ook naaroe...
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Accelerat »

Misschien dan maar een weekje later of vroeger? Want treinbruno kon uitgerekent dat weekend ook al niet... :wink:
Bartjedj

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Bartjedj »

Ook ik hang vast aan het SF.

BDJ
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

ja, en 10 mei is het weekend van moederkensdag, en 17 mei ben ik er zelf niet, en 24 mei is Kinkempois, en zo is er altijd wel wat natuurlijk :?
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door trainfreak »

Fles schreef:ja, en 10 mei is het weekend van moederkensdag, en 17 mei ben ik er zelf niet, en 24 mei is Kinkempois, en zo is er altijd wel wat natuurlijk :?
Weekje vroeger dan?
Fles

Re: Voorjaarsmeeting Mechelen

Bericht door Fles »

Mja, dan is het april, en is dat Mechelse gebeuren nog niet open he ;) Maar eigenlijk wil ik zelf ook wel graag naar dat festival in Maldegem. Maar is dat in Maldegem alleen op zaterdag dan? Is er niet iets te combineren of zo? :?:
Plaats reactie