RailTech Belgium 2023

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
Plaats reactie
BlackEagle
Berichten: 316
Lid geworden op: 09 sep 2015, 11:06

RailTech Belgium 2023

Bericht door BlackEagle »

Misschien wat laat, maar nog forumleden die vandaag op RailTech in Evere zijn?
JHS2013
Berichten: 469
Lid geworden op: 27 aug 2019, 23:06

Re: RailTech Belgium 2023

Bericht door JHS2013 »

Ja
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: RailTech Belgium 2023

Bericht door Shrek »

De agendq zag er wat magertjes uit vergeleken met de Nederlandse versie of andere gelijkaardige evenementen. Was er iets interessant te zien/horen?
JHS2013
Berichten: 469
Lid geworden op: 27 aug 2019, 23:06

Re: RailTech Belgium 2023

Bericht door JHS2013 »

Er waren zeker interessante sprekers; sommige waren daar wel expliciet met een politiek doel ipv kennisdeling. de expo was een beetje beperkt. Ik vraag me wel een beetje af wat nu precies het doel was, het voelde toch een beetje alsof iedereen een dagje uit had.
BlackEagle
Berichten: 316
Lid geworden op: 09 sep 2015, 11:06

Re: RailTech Belgium 2023

Bericht door BlackEagle »

Ik was er voor de conferentie, waren wel interessante sprekers maar veel van de basis kende ik al van het forum uiteraard. Het kabinet Gilkinet maakte m.i. een vrij goede beurt (was ik zelf wel gewend van hen) hoewel zij natuurlijk op politiek vlak en niet op operationeel vlak werken. Overige politieke vertegenwoordiging was zoals gezegd wel schrijnend...

Er waren idd een aantal interessante sprekers, over algemenere onderwerpen en onder andere ook over de last-mile problematiek in de Haven van Antwerpen. In het algemeen dus leerrijk maar ook een aantal sprekers die weinig bij te dragen hadden. De expo was (zoals ik wel gewend was van vergelijkbare events) nogal sterk op het technische gefocust en trekt een totaal ander publiek dan de conferentie.

En ja, dit soort van events zijn ook netwerkevenementen waar de professionals in een 'informelere' setting wat bijbabbelen, waardoor je soms een wat uitgelaten sfeer kan hebben.
Plaats reactie