50% intern Fip kaart gepens nmbs

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
johan V
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 apr 2013, 16:47

50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door johan V »

Beste Forum,zou het online mogelijk zijn om een Tgv te boeken bij de Sncf site met mijn Fip 50% gepensioneerden? Op de site van Sncf staat deze Fip kaart 50% van nmbs nergens vermeld om te boeken.Dank
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door Shrek »

johan V schreef: 13 okt 2022, 16:32 Beste Forum,zou het online mogelijk zijn om een Tgv te boeken bij de Sncf site met mijn Fip 50% gepensioneerden? Op de site van Sncf staat deze Fip kaart 50% van nmbs nergens vermeld om te boeken.Dank
Online boeken kan volgens mij enkel als je een VPN van NMBS/Infrabel hebt. Aan een loket met internationale verkoop zullen ze je wel kunnen helpen.
HLE18
Berichten: 433
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door HLE18 »

Je kan dat hier: https://travel.b-europe.com/fip/nl/booking#TravelWish als je gebruiker/wachtwoord/B-key authenticator hebt.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door Shrek »

HLE18 schreef: 14 okt 2022, 17:31 Je kan dat hier: https://travel.b-europe.com/fip/nl/booking#TravelWish als je gebruiker/wachtwoord/B-key authenticator hebt.
Dat is dus de VPN die ik bedoelde, een gepensioneerde gaat daar niet op geraken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door Steven »

Het beste ga je steeds naar
https://hr-rail.be/nl/
Onderaan klikken op extranet. Inloggen kan met de gekende wijze maar evengoed met itsme. Dan naar verkeersvoordelen gaan. Werkt voor iedereen normaal zover ik weet.
johan V
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 apr 2013, 16:47

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door johan V »

Bedankt voor de nuttige inlichtingen.Ik zal het alvast eens uittesten.Ik laat nog iets weten.
nighttrain
Berichten: 2543
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door nighttrain »

Vanaf bladzijde 9 in "het spoor "van Juni 2021 zal je alle officiele uitleg vinden. En dus geen "natte vingerwerk".....
Ik ben nog altijd verwonderd hoe slecht de sociale voordelen gekend zijn bij de actieven en gepensioneerden en /of hoe ze te vinden!!!.
En ja via HR railcare kan je alle "ouder" bijdragen van het spoor raadplegen.
"Het spoor" kan je ook opslaan op je computer of in je "clous" zo zijn ze altijd beschikbaar.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 50% intern Fip kaart gepens nmbs

Bericht door Steven »

Die uitleg ivm fip voordelen publiceren ze ieder jaar. Kwestie dat je zo ook de lijst hebt met welk land welke voordelen geeft. Maar de meeste collega’s /gepensioneerden gebruiken ze te weinig (om welke reden dan ook) om de aanvraag routine goed onder de knie te hebben. Zeker nu de overgang van papieren aanvraag naar digitaal voor sommige toch te ingewikkeld is (er zijn nu eenmaal heel wat mensen digibeet).
Plaats reactie