intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
johan V
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 apr 2013, 16:47

intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Bericht door johan V »

Ik heb intern ticketten geboekt op de site van HR RAIL maar wil deze annuleren voor terugbetaling. Kan iemand mij zeggen hoe ik dat kan doen of is de terugbetaling enkel mogelijk via het station. Dank voor uw advies.
ricohallo
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2013, 23:39

Re: intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Bericht door ricohallo »

Het lukte mij niet via internet maar wel via de NMBS Internationaal app door in te loggen op een account met hetzelfde e-mailadres als dat ik had opgegeven bij het boeken van de tickets.
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Bericht door groentje »

Een tip voor reizigers zonder printer ter beschikking, je kan met je e-mailadres en het DNR je tickets geboekt bij NMBS-Europe, ook de tickets met FIP-korting, uploaden naar je app. Zo deed ik het vorige maand van en naar Italië, ik had de link https://travel.b-europe.com/nmbs-sncb-fip/nl op mijn telefoon opgeslagen, mijn tickets gekocht en opende de tickets daarna in de app van NMBS-Europe.
johan V
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 apr 2013, 16:47

Re: intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Bericht door johan V »

Ik heb al een paar dagen proberen te boeken op europe travel b fip( waarvan het adres hierboven vermeld staat )maar er komt steeds op dat ik op het verkeerde spoor ben.Ik heb in het verleden altijd al mijn reservatie's gedaan op deze site.Weet iemand of deze site verplaats of verdwenen is(corona?).Dank voor de medewerking.
BartB
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:36

Re: intern FIP 50% terugbetaling via HR rail

Bericht door BartB »

Dit is de nieuwe link:
https://travel.b-europe.com/fip/nl/

Ivm de terugbetaling: voor Thalys bel je het nummer dat op het ticket vermeld staat.
Plaats reactie