Van Vlissingen naar het pretpark bellewaerde

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden voor internationale reizen.
Plaats reactie
vlissingen

Van Vlissingen naar het pretpark bellewaerde

Bericht door vlissingen »

Hallo,

ik vraag me af wat nou de snelste en beste manier van reizen vanaf Vlissingen in Nederland naar het Pretpark Bellewaerde in Ieper.

Ik ben zelf een keer in de stad Ieper geweest maar dat was met de bus via Middelburg naar Gent en dan verder met de trein. Helaas gaat die bus 's avonds niet heel laat nog terug. Ik weet dat je ook met de boot naar Breskens en dan verder met bus naar Brugge kan.

Is het wel op 1 dag te doen of zou je eigenlijk moeten overnachten?

Alvast bedankt voor de hulp.
rvdborgt
Berichten: 4313
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Van Vlissingen naar het pretpark bellewaerde

Bericht door rvdborgt »

vlissingen schreef: 22 jul 2019, 19:00 ik vraag me af wat nou de snelste en beste manier van reizen vanaf Vlissingen in Nederland naar het Pretpark Bellewaerde in Ieper.

Ik ben zelf een keer in de stad Ieper geweest maar dat was met de bus via Middelburg naar Gent en dan verder met de trein. Helaas gaat die bus 's avonds niet heel laat nog terug. Ik weet dat je ook met de boot naar Breskens en dan verder met bus naar Brugge kan.
Dat kan op zich wel maar het is niet sneller dan met de bus Middelburg - Gent, is mijn conclusie na een test met Google Maps (de dienstregelingen van de betrokken maatschappijen zitten daarin) voor morgen. Ook kun je langs die route zo te zien niet later terugkeren.

Groetjes,
Rian
vlissingen

Re: Van Vlissingen naar het pretpark bellewaerde

Bericht door vlissingen »

Ik had zelf gekeken naar de nood optie om terug helemaal met de trein te gaan. Dan was de laatste optie 19:16. Ik zie het al ik boek wel een voordelige hotelkamer toch bedankt.
Plaats reactie