Pagina 2 van 5

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:17
door SIMPY.be
Jonathan schreef:...vindt ik...
rrrr, rilling op mijn rug :evil:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:20
door Jonathan
SIMPY.be schreef:
Jonathan schreef:...vindt ik...
rrrr, rilling op mijn rug :evil:
Wat is daar nu zo slecht aan :?:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:22
door Trainspotterke
Jonathan schreef:
SIMPY.be schreef:
Jonathan schreef:...vindt ik...
rrrr, rilling op mijn rug :evil:
Wat is daar nu zo slecht aan :?:
Een beetje op je taal letten kan al veel aangenamer werken voor diegene die het moet lezen! :roll:
Ik ben er zeker van, moest je zoiets op je sollicitatieformulier zetten, je zelfs al niet meer voor een sollicitatiegesprek zal moeten langskomen! :roll:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:25
door Trainspotterke
In een ICE heb ik nog niet gezeten, maar ik vind wel dat ze een afschuwelijk geluid maken! :evil: Dat is precies een elektrisch autootje dat begint te draaien wanneer dat aanzet! :?
Een Thalys maakt tenminste nog van die echte treingeluiden en blaast nog goed wanneer die moet werken!

Eurostar vind ik qua design de mooiste, gevolgd door de Thalys PBKA! :wink:

Maar toch ga ik stemmen voor de Thalys! :wink:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:25
door Jonathan
Trainspotterke schreef:
Jonathan schreef:
SIMPY.be schreef:rrrr, rilling op mijn rug :evil:
Wat is daar nu zo slecht aan :?:
Een beetje op je taal letten kan al veel aangenamer werken voor diegene die het moet lezen! :roll:
Ik ben er zeker van, moest je zoiets op je sollicitatieformulier zetten, je zelfs al niet meer voor een sollicitatiegesprek zal moeten langskomen! :roll:
Ik zit hier op een forum, niet te wachten op een job :!: :!:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:26
door Steven
Jonathan schreef:de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:28
door Trainspotterke
Jonathan schreef:
Trainspotterke schreef:
Jonathan schreef: Wat is daar nu zo slecht aan :?:
Een beetje op je taal letten kan al veel aangenamer werken voor diegene die het moet lezen! :roll:
Ik ben er zeker van, moest je zoiets op je sollicitatieformulier zetten, je zelfs al niet meer voor een sollicitatiegesprek zal moeten langskomen! :roll:
Ik zit hier op een forum, niet te wachten op een job :!: :!:
Maar je zit hier wel een op forum waar de leden toch een beetje elementair taalgebruik verwachten. Het is door al zo'n sms- en forumtoestanden dat de kwaliteit van de taal begint achteruit te gaan, want op den duur zal je meer en meer van die sms-taal ook in andere teksten gaan gebruiken! :roll:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:28
door 1607
Trainspotterke schreef:In een ICE heb ik nog niet gezeten, maar ik vind wel dat ze een afschuwelijk geluid maken! :evil: Dat is precies een elektrisch autootje dat begint te draaien wanneer dat aanzet! :?
Een Thalys maakt tenminste nog van die echte treingeluiden en blaast nog goed wanneer die moet werken!

Eurostar vind ik qua design de mooiste, gevolgd door de Thalys PBKA! :wink:

Maar toch ga ik stemmen voor de Thalys! :wink:
wacht maar tot je eens in een ICE geweest bent. direct een overschakkeling. :wink: btw this niet omdat iets meer lawaai maakt dat het daarvoor beter presteerd of beter rijdt. this zelfs meestal omgekeerd. :wink:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:29
door Jonathan
Steven schreef:
Jonathan schreef:de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein
Die coupés zorgen voor 6 zetels per rij. De I11 en vele andere voor 8, de M4 en nog vele andere voor 10. Besluit: met die aparte coupés kun je 4 mensen minder laten zitten.

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:31
door 1607
Steven schreef:
Jonathan schreef:de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein
mijn echte naam is ook Steven, en blijkbaar zijn de Steven's op rust gesteld. volledig met je eens. :wink:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:34
door Jonathan
1607 schreef:
Steven schreef:
Jonathan schreef:de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein
mijn echte naam is ook Steven, en blijkbaar zijn de Steven's op rust gesteld. volledig met je eens. :wink:
Hoe kunt ge nu rust vinden in een coupé? Ge zit daar toch nooit alleen als er een beetje volk op een trein zit :?:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:44
door Steven
Jonathan schreef:
Steven schreef:
Jonathan schreef:de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein
Die coupés zorgen voor 6 zetels per rij. De I11 en vele andere voor 8, de M4 en nog vele andere voor 10. Besluit: met die aparte coupés kun je 4 mensen minder laten zitten.
jij wil heel veel volk in de trein op zo weinig mogelijk plaats, ik wil vooral comfort, jij denkt op zen frans, ik op zen duits of zwitsers :-)

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:48
door Jonathan
Steven schreef:
Jonathan schreef:
Steven schreef: das juist het comfort da ze daarmee extra in de verf zetten, da geeft meer rust en bepaalde mensen willen daarvoor betalen, in zwitserland bestaat ook zoiets als stilteruimte in hun iC2000, dus op je woorden letten jonathan, het is niet omdat jij zoiets ni graag hebt dat anderen er niet op gesteld kunnen zijn, als er in een gewone trein ook dergelijke compartimenten zouden zijn ga je er mij altijd in terug vinden omdat ik ook graag is rustig zit in de trein
Die coupés zorgen voor 6 zetels per rij. De I11 en vele andere voor 8, de M4 en nog vele andere voor 10. Besluit: met die aparte coupés kun je 4 mensen minder laten zitten.
jij wil heel veel volk in de trein op zo weinig mogelijk plaats, ik wil vooral comfort, jij denkt op zen frans, ik op zen duits of zwitsers :-)
Zeker, de haringen in de ton, niets liever. Jammer genoeg maak ik het alleen mee de vrijdagavond. En hoe meer mensen er rechtstaan, hoe meer winst voor de NMBS, hé :!: :!:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:55
door Steven
aan overvolle treinen maakt de trein zozeer geen extrawinst want je lapt enkel wa extra er bij voor de verlieslatende treinen das al, elke trein die +- 3/4 vol is maakt normaal winst, trouwens een passagier die comfortabel kan zitten is meer tevreden en zal sneller terugkomen, die van u waarschijnlijk niet

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:59
door Jonathan
Steven schreef:aan overvolle treinen maakt de trein zozeer geen extrawinst want je lapt enkel wa extra er bij voor de verlieslatende treinen das al, elke trein die +- 3/4 vol is maakt normaal winst, trouwens een passagier die comfortabel kan zitten is meer tevreden en zal sneller terugkomen, die van u waarschijnlijk niet
In de Japanse metro staan ze toch ook recht en ze komen nog terug :!: Maar af en toe een rechtstaan de reiziger kan geen kwaad. Maar dat ze tot in de WC en tussen de wagons staan voor mee te kunnen is inderdaad wat overdreven.