Wat is uw favoriete hst?

Wat is uw favoriete hst?

Thalys
12
16%
TGV
5
7%
ICE
49
64%
Eurostar
10
13%
 
Totaal aantal stemmen: 76

Pieter

Wat is uw favoriete hst?

Bericht door Pieter »

Om lijstje volledig te maken...
Bert

Bericht door Bert »

De Thally's en dan vooral de PBKA.
De Eurostar en de ICE mag er ook zijn, maar sinds de dat ze op de TGV dat miskleum van een logo opgezet hebben...
Greg

Bericht door Greg »

GEEN ENKELE !!!!!! :evil:
Juist Eurostar misschien die beetje meevalt. :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

de ICE bied het meeste comfort
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik twijfel tussen ICE en Eurostar, de eerste, omdat ik dat echt wel bangelijke stellen vind, en comfortabel, de tweede omwille van de technische mogelijkheden van die trein (voor zover ik er wat van weet, natuurlijk, maar kunnen rijden op 4 verschillende spanningen, het heeft toch wel wat).
Kris

Bericht door Kris »

Ik heb voor de ICE gekozen. Dat is tenminste nog een trein met comfort en uitzicht.
Thalys daarintegen verfoei ik omdat ze vuil, versleten en op maat gemaakt zijn van kabouters (ik ben 1m90 en kan me er niet in bewegen).
Ze mogen de thalyssen van mij gerust bij Luxfer of een andere schroothandelaar afzetten...
Laatst gewijzigd door Kris op 19 mar 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1607

Bericht door 1607 »

daar moet ik niet lang over nadenken. das direct ICE. vooral hun comfort is echt stukken beter dan de rest.
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Van design vind 'k ze allemaal wel mooi maar de ICE3 toch het mooiste. De ICE3 is ook de modernste en het meest comfortabel.
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

IC E
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

groentje schreef:Ik twijfel tussen ICE en Eurostar, de eerste, omdat ik dat echt wel bangelijke stellen vind, en comfortabel, de tweede omwille van de technische mogelijkheden van die trein (voor zover ik er wat van weet, natuurlijk, maar kunnen rijden op 4 verschillende spanningen, het heeft toch wel wat).
3.000V 25.000V en 750V via derde rail wat is de vierde volgens u bij eurostar?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Steven schreef:3.000V 25.000V en 750V via derde rail wat is de vierde volgens u bij eurostar?
1,5kV voor de SNCF stellen (men kan deze onderscheiden doordat als depot 'Le Landy' op de zijkanten vermeld wordt) , die gebruikt wordt door de Eurostars London-Avignon Centre en London-Bourg St Maurice...
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

msts.be schreef:
Steven schreef:3.000V 25.000V en 750V via derde rail wat is de vierde volgens u bij eurostar?
1,5kV voor de SNCF stellen (men kan deze onderscheiden doordat als depot 'Le Landy' op de zijkanten vermeld wordt) , die gebruikt wordt door de Eurostars London-Avignon Centre en London-Bourg St Maurice...
Die wist ik zelfs niet, dus je ziet hoeveel ik er inderdaad van weet :P .
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ICE op alle vlakken de beste :P
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

Ook ik heb voor de ICE gekozen. Die stellen kan je in niets vergelijken met de rest van het lijstje. Je moet maar eens de proef op de som nemen. Je rijdt richting Keulen met de Thalys en dan stap je in Keulen op een ICE3 die je richting München zoeft. Dan is het verschil snel gemaakt hoor :wink:

Groetjes,

Wouter
Jonathan

Bericht door Jonathan »

de ICE trekt op niets, vindt ik. Alle, de meeste van die Duitste, toch. Deze zomer heb ik er nog mee gereden en amaai, zeg. Ze hebben daar nog van die aparte coupés in, zeg.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 29 jul 2006, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten