Shrek schreef: ↑29 jul 2022, 12:36
Sorry, maar ik zie daar nergens enig spoor van enorme problemen rond Kortrijk.
Eén SK in volle baan die gedurende korte tijd bezetting geeft en bij de eerste interventie weer werkt leidt ook niet tot enorme problemen. Dusja, ik blijf de enorme problemen staalhard ontkennen.
Dan ben je bij deze wat mij betreft wel geklasseerd als totaal onbetrouwbaar en van slechte wil. Zoek bv eens treinen 2316 en 1667 van die dag op, gewoon als illustratie van de gemiddelde vertragingen tussen Kortrijk en Oudenaarde voor die namiddag. En waarom denk je dat de IC-reeks 51xx in Oudenaarde werd beperkt? Omdat alles toch zo vlekkeloos verliep?
Die problemen die jij niet wil zien werden door Infrabel gerechtvaardigd met de grote hitte (dossier 30/CD2/4227435/200/22). Aangezien je toch alles beter weet, kan je je collega's laten weten dat ze er niets van kennen.
Dat Kortrijk er niet tussen staat is inderdaad vreemd maar je kan toch echt niet ontkennen dat het door mij genoemde relaas vol voorvallen staat waarbij expliciet verwezen wordt naar oververhitting in de seinketen? Enkele voorbeelden:
-17:57 Wegens een oververhitting van de seinkeet verlies B.19 Dendermonde de controle over het sein C-Q.19. Er treedt eveneens een
bezetting op, waardoor OW 25 (2e cat – KP 18.649) en 24 (2e cat – KP 18.553) in groot alarm komen.
-19:52 Wegens een storing in de seinkeet, ten gevolge de extreme hitte, verliest B.19 Dendermonde de controle over de seinen
B170+A169+BX169 en AX170.
- 17:00 Wegens een oververhitting van de seinkeet ter hoogte van Halle valt het sein H-N.1 ontijdig dicht; 17:07 B.1 licht CD in: wegens de oververhitting van de keet zijn er nog seinstoringen mogelijk
- 14:19 I-AM Signalling meldt aan B.14 dat de module stuk was van het sein als gevolg van de warmte. De module is hersteld en het
HKverkeer kan zonder beperkingen rijden.
Bespaar ons dus aub die onzin van perfect gekoelde loges en open je ogen voor de realiteit alvorens je anderen voor leugenaar uitscheldt omdat ze iets melden dat je niet bevalt.