Nachttreinen

trainlovertje
Contacteer:

Re: Nachttreinen

Bericht door trainlovertje »

Ruben schreef: 14 jul 2021, 17:05 Men spreekt nu opnieuw over Brussel-Amsterdam-Berlijn-Praag en niet over Oostende-Brussel-Amsterdam-Berlijn-Praag. Is dit betekenisvol of "slechts een Twitterbericht"?
Dan is mijn eerste vraag: wie is die "men"? European Sleeper zelf of een totaal ander iets of iemand?
rdv

Bericht door rdv »

Aangezien "men" (de twee partners) voor de route van European Sleeper gekozen heeft, en vermoedelijk ook voor het RegioJet-materiaal via European Sleeper, vermoedt ik dat de trein van/tot in Oostende zal zijn. Maar in Tweets moet je je beperken tot een beperkt aantal tekens, en dan is Brussel aantrekkelijker dan Oostende.
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Nederland krijgt opnieuw een nieuwe nachttrein naar het buitenland. Onder de naam GreenCityTrip.nl zal vanaf 15 oktober tweemaal per week een slaaptrein rijden naar diverse Europese steden, in de formule reisbureautrein:
https://weekend.knack.be/lifestyle/reiz ... 57307.html
groentje

Bericht door groentje »

Ik hoop dat er snel genoeg materieel is voor al dat nieuw nachttreinaanbod. Als ik het zo hoor, dreigen ze zichzelf al snel te beconcurreren op het huren/kopen van nieuw materieel, al die nieuwe aanbieders...
Ruben

Bericht door Ruben »

trainlovertje schreef: 14 jul 2021, 17:34
Ruben schreef: 14 jul 2021, 17:05 Men spreekt nu opnieuw over Brussel-Amsterdam-Berlijn-Praag en niet over Oostende-Brussel-Amsterdam-Berlijn-Praag. Is dit betekenisvol of "slechts een Twitterbericht"?
Dan is mijn eerste vraag: wie is die "men"? European Sleeper zelf of een totaal ander iets of iemand?
Ok, was misschien niet helemaal duidelijk. Ik verwees naar het Twitterbericht van Moonlight Express waar rdv naar verwees in de vorige post.
rdv

Bericht door rdv »

FLV-FGSP schreef: 14 jul 2021, 23:53 Nederland krijgt opnieuw een nieuwe nachttrein naar het buitenland. Onder de naam GreenCityTrip.nl zal vanaf 15 oktober tweemaal per week een slaaptrein rijden naar diverse Europese steden, in de formule reisbureautrein:
https://weekend.knack.be/lifestyle/reiz ... 57307.html
Wat is een reisbureautrein?
AlexNL

Bericht door AlexNL »

Er worden alleen pakketreizen verkocht met trein+overnachting.
Plaats reactie