BENELUX

rvdborgt
Berichten: 4355
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: BENELUX

Bericht door rvdborgt »

Freakytrain schreef:Mogen de HLE reeks 11 eigenlijk nog in Nederland nu ...
of komen ze er nog als er eens een Traxx defect is ofzo ?
Ze mogen denk ik nog wel naar Nederland. Ze hebben een toelating en zo lang ze technisch niet veranderen dan zal dat wel zo blijven. Maar ze zijn er volgens mij al een hele tijd niet meer geweest.

Groetjes,
Rian
MaartendeJ
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23

Re: BENELUX

Bericht door MaartendeJ »

D'r waren een aantal hun ATB kwijt en een aantal hun 1,5kV omvormer, had ik elders gelezen. Maar dat weten jullie vast gedetailleerder :wink:
(en er is al wel een paar keer een 11.8 naar NL gekomen naar de Watergraafsmeer (oa ATB) sinds de overname door de TRAXX'en)
Hobbes
Berichten: 748
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Re: BENELUX

Bericht door Hobbes »

xiaochun3612 schreef:Hij stond richting kust, en rechts als je richting kust rijdt. Het is die plaats waar er in het weekend altijd 2 à 3 21'ers staan afgesteld.

Iemand enig idee waarom deze loc daar stond?
Over wat heb jij het eigenlijk?
Moderators, is dit geen spammer want die berichten dat deze persoon post zijn nogal onsamenhangend...
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: BENELUX

Bericht door Stef »

Hobbes schreef:
xiaochun3612 schreef:Hij stond richting kust, en rechts als je richting kust rijdt. Het is die plaats waar er in het weekend altijd 2 à 3 21'ers staan afgesteld.

Iemand enig idee waarom deze loc daar stond?
Over wat heb jij het eigenlijk?
Moderators, is dit geen spammer want die berichten dat deze persoon post zijn nogal onsamenhangend...
Kijk ook naar reclame in zijn signature...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: BENELUX

Bericht door Shrek »

Hobbes schreef:
xiaochun3612 schreef:Hij stond richting kust, en rechts als je richting kust rijdt. Het is die plaats waar er in het weekend altijd 2 à 3 21'ers staan afgesteld.

Iemand enig idee waarom deze loc daar stond?
Over wat heb jij het eigenlijk?
Moderators, is dit geen spammer want die berichten dat deze persoon post zijn nogal onsamenhangend...
Jep dat is een spambot die eerdere posts kopieert, bij deze is het bericht verwijderd :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: BENELUX

Bericht door Steven »

MaartendeJ schreef:D'r waren een aantal hun ATB kwijt en een aantal hun 1,5kV omvormer, had ik elders gelezen. Maar dat weten jullie vast gedetailleerder :wink:
(en er is al wel een paar keer een 11.8 naar NL gekomen naar de Watergraafsmeer (oa ATB) sinds de overname door de TRAXX'en)

Die zijn nooit hun ATB kwijt gespeeld hoor want die zit in de stuurtafel ingebouwd, dat zou een groot lelijk gaatje vormen. Wat wel van toepassing is, is dat de geldigheid van de installatie vervallen is en dat je de ATB dan moet beschouwen als ongeldig wat op hetzelfde neerkomt natuurlijk. Blijkbaar zijn de ATB vergunningen voor die locs altijd beperkt in de tijd.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: BENELUX

Bericht door Accelerat »

ÖBBer rijdt ondertussen weer. Wilde hem nog pakken vandaag op Roosendaal-Rotterdam, was er een storing op de grens toen ik op station Breda arriveerde. :evil:
MaartendeJ
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23

Re: BENELUX

Bericht door MaartendeJ »

Draadbreuk net ten zuiden van station Roosendaal. Ook Roosendaal-BergenOpZoom had er last van.
LHOON
Berichten: 619
Lid geworden op: 30 dec 2008, 21:30
Locatie: FM

Re: BENELUX

Bericht door LHOON »

rvdborgt schreef:
Freakytrain schreef:Mogen de HLE reeks 11 eigenlijk nog in Nederland nu ...
of komen ze er nog als er eens een Traxx defect is ofzo ?
Ze mogen denk ik nog wel naar Nederland. Ze hebben een toelating en zo lang ze technisch niet veranderen dan zal dat wel zo blijven. Maar ze zijn er volgens mij al een hele tijd niet meer geweest.

Groetjes,
Rian
De lijn 89 schijnt hun nieuwe thuis te zijn... gisteren stonden er 2 te Oudenaarde en 2 te Zottegem...
Marianne
Berichten: 325
Lid geworden op: 30 mei 2009, 14:14
Locatie: Roosendaal

Re: BENELUX

Bericht door Marianne »

Zitten de OBB rijtuigen nog in de Benelux-dienst?
Vandaag reed er om half 12 een Varkensneus als vervanger van de Benelux namelijk. Heb de OBB- rijtuigen vorige week nog wel gezien ook in de dienst van half 12 ongeveer dit keer.
Afgelopen vrijdag reed er als ik het goed gezien heb ook een Varkensneus als vervanger.

Groetjes,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MaartendeJ
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23

Re: BENELUX

Bericht door MaartendeJ »

Als het goed is wel. Maar welke treinen (zowel de standaard 9216-9221-9252-9257, als in de onderhoudsslag 9228/9233) zijn ze al een week niet meer gezien...

(en houd het er maar op... Totdat de V250'ers in dienst zijn of ICR door de NSR aan NSHispeed wordt uitgeleend is er een extra stam nodig.. Dat kan I6/I10 (niet waarschijnlijk) of deze OBB-stam zijn...)
eagleheart
Berichten: 305
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: BENELUX

Bericht door eagleheart »

iemand een idee waarom er vandaag spoorwegpolitie op de benelux zit/zat?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: BENELUX

Bericht door Shrek »

eagleheart schreef:iemand een idee waarom er vandaag spoorwegpolitie op de benelux zit/zat?
Die zitten wel vaker op die trein hoor. Voor drugssmokkelaars en illegalen is die trein een makkelijke manier om naar Nederland te geraken :wink:
eagleheart
Berichten: 305
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: BENELUX

Bericht door eagleheart »

ja dat is ook weer waar, maar andere keren is het altijd securail:-)
Trammist

Re: BENELUX

Bericht door Trammist »

Shrek schreef:
eagleheart schreef:iemand een idee waarom er vandaag spoorwegpolitie op de benelux zit/zat?
Die zitten wel vaker op die trein hoor. Voor drugssmokkelaars en illegalen is die trein een makkelijke manier om naar Nederland te geraken :wink:
Illegalen komen eerder van Nederland naar België Voor regularisatie en OCMW-steun.
Plaats reactie