halte Zeebrugge-Strand

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
Plaats reactie
joverwimp
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

halte Zeebrugge-Strand

Bericht door joverwimp »

Deze halte is verdwenen uit de routeplanner. Er zijn weliswaar werken op de lijn tot 15 november, maar ook daarna kan je Zeebrugge-Strand niet als bestemming invoeren. Aan een biljetautomaat blijft deze bestemming nochtans bestaan.
Vraag je uitleg (via www.facebook.com/NMBS) dan wil de automaat ('mobi') weten wanneer, van waar, naar waar, .. je wil. Antwoord: I am currently facing a technical error. Ik heb momenteel te maken met een technische fout. Je suis actuellement confronté à une erreur technique.
Papanero
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 jan 2007, 07:47
Locatie: Pannenhuis / Thurn & Taxis (Lijn 28)

Re: halte Zeebrugge-Strand

Bericht door Papanero »

Blijkbaar niet vandaag, wel morgen...
Ik herinner mij van vroeger: in de week is de terminus Zeebrugge-Dorp, in het weekend Zeebrugge-StrandAfbeelding Papanero (lijn 28, Thurn & Taxis)

joverwimp
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

Re: halte Zeebrugge-Strand

Bericht door joverwimp »

Mijn opzoeking gebeurde via de routeplanner op https://www.belgiantrain.be
Vreemd: via de app op een smartphone kan je Zeebrugge-Strand wel bereiken, tenminste dit weekend. Dat klopt overigens niet: zoals gezegd zijn er werken, zie https://www.belgiantrain.be/nl/news/works-brugge-gsp
joverwimp
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

Re: halte Zeebrugge-Strand

Bericht door joverwimp »

Na een vraag via het onlineformuier kwam een duidelijk antwoord:
Tijdens de weekends vervangt een bus de IC-treinen Knokke - Brussels Airport-Zaventem en L-treinen Zeebrugge-Strand/Brugge - Gent-St-Pieters tussen Knokke/Zeebrugge-Strand en Brugge.
Het weekend van 21 en 22 november staan ook nog vervangingsbussen op het programma .
Vanaf het weekend van 28 november rijden er terug treinen naar Zeebrugge-Strand.
Het weekend van 05 en 06 december is het een vervangsbus .
De andere weekends van december rijden terug treinen.

Problematisch blijft wel de routeplanner. Benieuwd wanneer Zeebrugge-Strand weer ingegeven kan worden.
Plaats reactie