Wat is dit (soort microfoon)?

Alles over stations, sporen, bovenleidingen, veiligheidssystemen enz.
dentheo
Berichten: 8167
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Wat is dit (soort microfoon)?

Bericht door dentheo »

Hoeveel van die mooie techniek is er in België te vinden ? Zet men die rond rangeerstations Zeebrugge, FNND.
Onderscheppen bij aankomst lijkt mij ideaal, kun je de wagen lossen en in quarantaine zetten.
Anderzijds km voor Montzen ook ideaal, soort grenscontrole gevolgd door parking.
Theo
Groeten vanop de Heide
fabke

Re: Wat is dit (soort microfoon)?

Bericht door fabke »

nighttrain schreef: 30 sep 2020, 10:18
Zwoopaman schreef: 30 sep 2020, 10:08
nighttrain schreef: 30 sep 2020, 09:15 Langs welke spoorlijn en afstandspunt staan ze opgesteld? Dan zou het mogelijk moeten zijn via uw werkblad uw ingenieur van het depot te bevragen erover.
Langs lijn 12 ongeveer halverwege tussen Heide en Kapellen.
Lijn 59 ongeveer halverwege tussen Sint-Niklaas en Belsele.
Het viel mij gewoon op omdat in de filmpjes de installaties echt net voor of in de bochten zijn geplaatst.
Een Desiro heeft trouwens een eigen wielkranssmeerder aan boord.
OK bedankt voor deze info. En iets vermeld op SSP? Ben benieuwd naar het ware doel van die snuffelaars.
Afbeelding Op SSP staat enkel die DWBC ( warme asbus detectie) , zie geen vermelding van die antenne...
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Wat is dit (soort microfoon)?

Bericht door b-loc »

fabke schreef: 03 okt 2020, 15:44
nighttrain schreef: 30 sep 2020, 10:18
Zwoopaman schreef: 30 sep 2020, 10:08

Langs lijn 12 ongeveer halverwege tussen Heide en Kapellen.
Lijn 59 ongeveer halverwege tussen Sint-Niklaas en Belsele.
Het viel mij gewoon op omdat in de filmpjes de installaties echt net voor of in de bochten zijn geplaatst.
Een Desiro heeft trouwens een eigen wielkranssmeerder aan boord.
OK bedankt voor deze info. En iets vermeld op SSP? Ben benieuwd naar het ware doel van die snuffelaars.
Op SSP staat enkel die DWBC ( warme asbus detectie) , zie geen vermelding van die antenne...
Die antenne staat niet op het SSP.
De keet van de DWBC staat tussen de 2 seinen. Is gekoppeld aan het sein H-T.6 in Melle.
Heeft niets met de antenne te maken.
De keet op google streetview: https://www.google.com/maps/@50.9964827 ... 312!8i6656
Plaats reactie