"Biertrein" Jupille-Ninove

Alles over goederenvervoer in België.
DR-fan
Berichten: 533
Lid geworden op: 20 apr 2018, 16:28

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door DR-fan »

Shrek schreef: 15 mei 2023, 08:29 We zijn dus gegaan van "Infrabel breekt alles uit en deselektrifieert alles"

Naar

"Eigenlijk geraak je er toch nog met elektrische treinen en het is niet uitgebroken maar gewoon niet goed onderhouden"
Nog even en we komen er :wink:

Dat er op een deel van de sporen effectief werk is om ze terug in dienst te krijgen ga je mij niet horen ontkennen. Maar het hele intentieproces met "bewust uitbreken" dat jij er achter hangt is een pure leugen.
Ik heb geschreven: grotendeels gedeselektrificeerd en voor 2/3 buiten dienst gezet. Het verdraaien gaat dus gewoon verder. Vertel me dan eens hoe je op twee geëlektrificeerde sporen 5 à 10 treinen per dag verwerkt. Ik ben benieuwd. En natuurlijk alweer geen antwoord op de vraag waarom de zogenaamde werken niet samen met de terminal klaar waren.
DR-fan
Berichten: 533
Lid geworden op: 20 apr 2018, 16:28

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door DR-fan »

:
trainlovertje
Berichten: 2349
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door trainlovertje »

pietje schreef: 15 mei 2023, 08:20 Ben ik de enige die vindt dat sommige posts er de laatste dagen wat over zijn?
JE mag het oneens zijn, maar ik zie liever geen persoonlijke aanvallen.
Ik volg helemaal. De splitsing NMBS - Infrabel is nog maar eens een grond tot hevige discussie met persoonlijke aanvallen in beide richtingen hier, waarom dan ook.
Ik denk dat die discussie hier best gestopt en op café verder uitgepraat wordt, waar de sfeer iets gemoedelijker zal zijn. Dat bespaart ons een hele hoop beschuldigingen/beledigingen die we moeten lezen...
DR-fan
Berichten: 533
Lid geworden op: 20 apr 2018, 16:28

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door DR-fan »

trainlovertje schreef: 15 mei 2023, 10:08 Ik volg helemaal. De splitsing NMBS - Infrabel is nog maar eens een grond tot hevige discussie met persoonlijke aanvallen in beide richtingen hier, waarom dan ook.
Dat heeft er niets mee te maken. Wat mij betreft gaat het om één persoon die bewust misleidende of verkeerde info geeft. Ik ken nogal wat mensen bij Infrabel die er helemaal anders over denken en die hem serieus van repliek zouden dienen. Zij staan dan ook in de werkelijke wereld.
jan_olieslagers
Berichten: 3518
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door jan_olieslagers »

Toe, houd er nu mee op. Dit is ook een persoonlijke aanval.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
traindriverbe
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 okt 2020, 18:37

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door traindriverbe »

Kunnen de moderators hier eens ingrijpen??? Tegenwoordig bestaat iedere topic hier uit discussies tussen leden :roll: :roll: :roll:

Trouwens deze topic gaat over de "biertrein" , nog maar weinig hierover gelezen in laatste posts in deze topic...
DR-fan
Berichten: 533
Lid geworden op: 20 apr 2018, 16:28

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door DR-fan »

traindriverbe schreef: 15 mei 2023, 13:52 Kunnen de moderators hier eens ingrijpen??? Tegenwoordig bestaat iedere topic hier uit discussies tussen leden :roll: :roll: :roll:
Is dat niet de bedoeling van een forum? :wink:
traindriverbe schreef: 15 mei 2023, 13:52Trouwens deze topic gaat over de "biertrein" , nog maar weinig hierover gelezen in laatste posts in deze topic...
Dat is juist. Misschien een eigen topic voor elk van de havens?
jan_olieslagers
Berichten: 3518
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door jan_olieslagers »

traindriverbe schreef: 15 mei 2023, 13:52 Kunnen de moderators hier eens ingrijpen???
Het pijnlijkste van allemaal is dat een van de kemphanen zelf moderator is. Dat de andere moderators zich dan wat op de achtergrond houden kan ik op een manier best begrijpen.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
jan_olieslagers
Berichten: 3518
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: "Biertrein" Jupille-Ninove

Bericht door jan_olieslagers »

DR-fan schreef: 15 mei 2023, 14:16
traindriverbe schreef: 15 mei 2023, 13:52 Kunnen de moderators hier eens ingrijpen??? Tegenwoordig bestaat iedere topic hier uit discussies tussen leden :roll: :roll: :roll:
Is dat niet de bedoeling van een forum?
Ieders zijn meug. In mijn begrip is de bedoeling van een forum vooral het uitwisselen van informatie over het onderwerp. En af en toe eens een mening, daarover kan dan discussie volgen. Maar altijd hoort men het balletje te spelen, nooit het mannetje (of vrouwtje).
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Plaats reactie