Pagina 253 van 368

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 11 feb 2021, 13:16
door sander855
IC 3434 (Turnhout - Binche) reed vandaag met HLE 27 + M6 i.p.v. HLE 18 + M6. Volgens de trackers was het de 2720.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 11 feb 2021, 20:15
door Steve
Klassiekje schreef: 10 feb 2021, 16:58 Beiden zijn nog altijd voorzien met I10, zal gewoon een uitzondering zijn.
Vandaag alvast opnieuw M4. De 8076 had wel nog z'n vertrouwde I10.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 02 mar 2021, 11:58
door bram2727
Vandaag rijdt de 2806 met i11 en m6 in de plaats van alleen m6

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 04 mar 2021, 12:12
door Terminus
IC2115 reed gisteren met 7M6 + 1 I10. Het I10-rijtuig was toegankelijk voor reizigers.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 18 mar 2021, 10:39
door wimkalmthout
IC 4508 wordt verzorgd door AM96.
Wss de terugrit IC 4533 ook.

Toch wel zeer zeldzaam op lijn 12.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 18 mar 2021, 12:25
door Klassiekje
2003 en 2028 daarvoor ook al, waarschijnlijk vervangingsmaterieel wegens een defect.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 23 mar 2021, 11:42
door sander855
IC 3409 (Binche - Turnhout) rijdt met één klassiekje i.p.v. HLE 27 + M4.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 23 mar 2021, 14:21
door IGBT-6000
Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ? ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 23 mar 2021, 14:27
door Shrek
IGBT-6000 schreef: 23 mar 2021, 14:21 Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ? ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract
Hadden ze de trein dan gewoon moeten afschaffen? Dat zou de eenvoudigste oplossing zijn bij een materieeldefect.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 23 mar 2021, 16:29
door trainlovertje
IGBT-6000 schreef: 23 mar 2021, 14:21 Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ? ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract
Beter 200 dan 0, anders zou de drukte zich voordoen op de daaropvolgende trein.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 23 mar 2021, 21:52
door groentje
Het is inderdaad een kwestie van kiezen tussen pest en cholera, maar toch. Gelukkig, E3409 is niet meteen de meest overbelaste trein van de dag, en op de meeste stukken bestaan er alternatieve treinen iets ervoor of erna.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 25 mar 2021, 07:34
door LS Models
De 1807 rijd met 2 DMT's ipv 8xM6

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 25 mar 2021, 08:48
door CursorX
LS Models schreef: 25 mar 2021, 07:34 De 1807 rijd met 2 DMT's ipv 8xM6
Klopt, ook de terugrit, wegens een defecte locomotief... In Oostende gaan de DMT er weer uit en komt de voorziene ram er weer in.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 26 mar 2021, 12:43
door ricohallo
Zojuist met trein E2135 vertrokken uit Aarlen richting Brussel met een ram M4 i.p.v. M6. Het gaat hierbij om de 1871 voorop, gevolgd door 9 M4-rijtuigen en de 1879 achterop.

Re: Ongewone samenstelling.

Geplaatst: 28 mar 2021, 23:25
door Steve
Er is net een (lege) Thalys lijn 60 opgereden in Jette - wel degelijk lijn 60 en dus niet mijn 50, waar ze ten tijde van de Thalys naar Oostende wel eens langs omgeleid werden. Geen flauw idee wat die gaat uitspoken, maar origineel is het wel.