Steven schreef:vandaag gezien
IC G 1830
4 sprinters ipv 3 ms 96
(gezien te berchem, dat zal ook effe slikken zijn voor de meeste op die verbinding)
Gebeurd wel vaker hoor. Maar die bolt niet tot op zijn eindbestemming.
Bij te grote vertragingen van de ICG of de Lille Antwerpen, beperken ze die tot Sint-Niklaas, en laten ze een EXT rijden tussen FN & FSN.
Die staat dan uiteraard in FN & FCV aangekondigd als IC naar Oostende of Lille, maar ze roepen meermaals om dat ze in fsn moeten overstappen.
Amai, een MS86 in Brugge!!!
Hij die daarvan een foto post, bezorgt zichzelf eeuwige roem op dit forum
Volgens mij gebeurt dat zelfs in de zomer met al de toeristentreinen bijna nooit.
Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
260689 schreef:Zojuist kwam de IC-A 528 Welkenreadt-Oostende binnen met de 1601 op kop.
Blijkbaar gebruiken ze meer en meer de 16 voor de IC-A voor het tekort van 13en op te vangen.
zolang dat geen bestuurder van brussel zuid moet doen geen probleem.