Ongewone samenstelling.
-
- Berichten: 558
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 15:52
Re: Ongewone samenstelling.
Terugrit 2115 ook, waarschijnlijk zal de samenstelling dus morgen ook nog rijden.
Re: Ongewone samenstelling.
4136 (of toch een trein die om 15u15 in Mechelen was) reed vandaag volgens mij met een autonome stam van 4 M7's.
Re: Ongewone samenstelling.
Zonde, die desiro's mogen daar van mij anders wel weg.
Langs de andere kant zijn desiro's wel ideaal voor de "IC"-dienstregeling tussen Mechelen en Leuven.
Langs de andere kant zijn desiro's wel ideaal voor de "IC"-dienstregeling tussen Mechelen en Leuven.
-
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 26 aug 2021, 12:47
- Locatie: Denderleeuw
Re: Ongewone samenstelling.
ik weet niet welke capaciteit dat ze daar nodig hebben, maar dat lijkt mij de ideale kandidaat voor MR96's, sinds dat die ook vrij snel zouden accelereren in vergelijking met de rest van het materieel.
Re: Ongewone samenstelling.
Neen je zit er compleet naast. Eerst en vooral zitten die treinen in de spits goed vol, dubbeldekkers zijn zeker geen overbodige luxe. Daarnaast is acceleratie helemaal geen punt bij een IC die niet zoveel stops heeft (rechtstreeks Brussel-Noord - Aarschot weetjewel). En tot slot is het acceleratievermogen van die M7 nu ook weer niet zo slecht dat je er niets mee kan aanvangen hoor. Het blijft beter dan zo'n zwakke 21 met M5'en.desirootje schreef: ↑09 feb 2022, 23:45 ik weet niet welke capaciteit dat ze daar nodig hebben, maar dat lijkt mij de ideale kandidaat voor MR96's, sinds dat die ook vrij snel zouden accelereren in vergelijking met de rest van het materieel.
-
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 26 aug 2021, 12:47
- Locatie: Denderleeuw
Re: Ongewone samenstelling.
ik had het over Gent-Leuven waar men dacht dat men een M7 zag, de 41xx reeks, dat dat niet hoort op Gent-Tongeren wist ik wel, ik had mss beter gequoteShrek schreef: ↑10 feb 2022, 00:03Neen je zit er compleet naast. Eerst en vooral zitten die treinen in de spits goed vol, dubbeldekkers zijn zeker geen overbodige luxe. Daarnaast is acceleratie helemaal geen punt bij een IC die niet zoveel stops heeft (rechtstreeks Brussel-Noord - Aarschot weetjewel). En tot slot is het acceleratievermogen van die M7 nu ook weer niet zo slecht dat je er niets mee kan aanvangen hoor. Het blijft beter dan zo'n zwakke 21 met M5'en.desirootje schreef: ↑09 feb 2022, 23:45 ik weet niet welke capaciteit dat ze daar nodig hebben, maar dat lijkt mij de ideale kandidaat voor MR96's, sinds dat die ook vrij snel zouden accelereren in vergelijking met de rest van het materieel.
Re: Ongewone samenstelling.
537 bestond vandaag 15.02 uit een homogeen I11-stel.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: Ongewone samenstelling.
Dat is zo, maar hier ging het over de 537 en die is bij mijn weten voorzien met 6x M7, 1x I10 en 2x I11, net zoals bijna alle andere 5xx.
Re: Ongewone samenstelling.
Vanmorgen reed de 510 ook met 1 I10 en een hele sleep I11 rijtuigen, geen M7 in die stam.