Pagina 2 van 6

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:35
door Jonathan
Voor mij de I10

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:40
door Trainspotterke
1607 schreef:
Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen! :D

De I10-rijtuigen heb ik ook nog graag! :wink:
Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen! :shock: Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon! :wink:
ik zit graag opgesloten en zeker met 5 andere vrouwelijke reizigsters. :mrgreen:
In dat geval... :lol:

Geplaatst: 20 mar 2006, 21:41
door overweg13
Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen! :D


Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen! :shock: Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon! :wink:
Hallo,

Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. In de eersteklasserijtuigen van de Beneluxtrein moet je er als de kippen bij zijn om in de coupétjes te kunnen zitten. En eerlijk gezegd, ik heb het ook niet zo voor die grote ruimten. Enige compartimentering zou echt wel mogen. Ik denk dat o.a. de gezelligheid er wel zou bij varen. Ik vind een van de nadelen van ms96 dat je zo ver kunt zien. Maar maatschappelijke tendensen brengen nu eenmaal met zich mee dat het schoftendom zich ook goed thuis voelt in slecht zichtbare ruimten. Ik vermoed dat men daar bij het bouwen van rijtuigen ook wel rekening mee houdt.

Geplaatst: 20 mar 2006, 22:27
door Joris
Hallo,
Ik heb voor de I5/I6Bc gekozen.Ik vind dat INT-rijtuigen iets hebben...
Een Wegmann vind ik anders wel in de categorie buitenlanders in België ook wel toffe rijtuigen!
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 20 mar 2006, 22:30
door Jonathan
overweg13 schreef:
Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen! :D


Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen! :shock: Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon! :wink:
Hallo,

Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. In de eersteklasserijtuigen van de Beneluxtrein moet je er als de kippen bij zijn om in de coupétjes te kunnen zitten. En eerlijk gezegd, ik heb het ook niet zo voor die grote ruimten. Enige compartimentering zou echt wel mogen. Ik denk dat o.a. de gezelligheid er wel zou bij varen. Ik vind een van de nadelen van ms96 dat je zo ver kunt zien. Maar maatschappelijke tendensen brengen nu eenmaal met zich mee dat het schoftendom zich ook goed thuis voelt in slecht zichtbare ruimten. Ik vermoed dat men daar bij het bouwen van rijtuigen ook wel rekening mee houdt.
Men heeft daar totaal geen privici. Iedereen ziet wat ge doen.

Geplaatst: 21 mar 2006, 01:55
door Shrek
I6 en I10 zijn wel heel comfortabel voor eigelijk al 30 jaar oud te zijn, maar aan de I11 kunnen ze niet raken 8)

Geplaatst: 21 mar 2006, 04:09
door NSNMBS
M4 :)

Geplaatst: 21 mar 2006, 11:38
door MaiKeg
I11, zonder twijfel :).

Geplaatst: 21 mar 2006, 20:14
door Locomotief 5175
Ik heb alle soorten rijtuig goed gekent. Rijtuigen die vroeger getrokken met diesels ben ik voor M2 en nu met HLE ben ik voor I 11. Die is ruim en open en grote vensters en airco.

Geplaatst: 22 mar 2006, 14:24
door Slos
1) I6
2) I10
3) I11
M1/M2/M3 heb ik nog niet in meegereden net als K, L en I5/I6 Bc.

Geplaatst: 14 mei 2006, 15:34
door OO-MSS
van welk jaar dateren de I6 en I10 rijtugen eigenlijk

Geplaatst: 14 mei 2006, 15:44
door hein
voor mij de I6 rijtuigen

Geplaatst: 14 mei 2006, 16:16
door OO-MSS
OO-MSS schreef:van welk jaar dateren de I6 en I10 rijtugen eigenlijk
gevonden

Geplaatst: 14 mei 2006, 17:18
door e49memling
Jonathan schreef: Men heeft daar totaal geen privici. Iedereen ziet wat ge doen.
En wat dan, Jonathan, zou jij op de trein willen doen binnen wat je 'privici' noemt?

Ik ga er van uit dat nooit privici in een trein hebt (behalve op de locomotief :D )

Geplaatst: 14 mei 2006, 22:38
door Sara Raats
geen idee eigenlijk (leg eens uit wat die afkortingen zijn)

ik zit het liefste in een Deense neus