S-Net kaarten

Alles over reizigerstreinen in België.
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: S-Net kaarten

Bericht door Adler »

Reuel schreef: 18 nov 2021, 10:57 Die afhandeling daarvan duurt altijd een tijdje. Allez, gewoon lang.^^
Het record voor mij is meer dan 2 jaar en meer dan 50 brieven over hetzelfde onderwerp.
Uiteindelijk werd het probleem opgelost door tussenkomst van de toenmalige bevoegde minister Johan Vande Lanotte en werd ik zelfs persoonlijk uitgenodigd door de toenmalige directeur-generaal Leo Pardon en de hoofdingenieur van CW Mechelen voor een hele dag bezoek aan de CW.
Reuel schreef: 18 nov 2021, 10:57 Los daarvan denk ik dat de modale toerist, er niet zo van wakker ligt van enkele onvertaalde kaarten op de website.
Het gaat hem niet enkel over die kaarten,dat is maar 1 van de problemen. Ik heb een hele waslijst doorgestuurd.
jan_olieslagers
Berichten: 3495
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: S-Net kaarten

Bericht door jan_olieslagers »

Ik heb een hele waslijst doorgestuurd.
Huh, dat was ongetwijfeld goed bedoeld - maar moeten we nu niet vrezen dat die lijst in lengte van dagen van het ene bureau naar het andere gaat doorgeschoven worden?
Los daarvan denk ik dat de modale toerist, er niet zo van wakker ligt van enkele onvertaalde kaarten op de website.
De meest lastige terzake zouden wel eens de Fransen kunnen zijn ;) Maar het is totaal onaanvaardbaar dat de NMBS aan bezoekers uit (pak maar weg) Japan of Brazilië of Turkmenistan het beeld meegeeft dat Gent en Leuven en Mechelen Franstalig zijn.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: S-Net kaarten

Bericht door Adler »

jan_olieslagers schreef: 18 nov 2021, 11:39
Ik heb een hele waslijst doorgestuurd.
Huh, dat was ongetwijfeld goed bedoeld - maar moeten we nu niet vrezen dat die lijst in lengte van dagen van het ene bureau naar het andere gaat doorgeschoven worden?
Iemand heeft ooit het volgende gezegd:
"NMBS moet af van militaire structuur"
“Het is tijd dat we een klantenbedrijf worden”
"De NMBS-klant moet koning worden"

3 keer raden wie dat was.
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: S-Net kaarten

Bericht door Adler »

Vandaag, exact 3 maand nadat ik een aantal problemen heb gemeld aan de NMBS over de engels- en duitstalige versie van de website, heb ik een mail gekregen dat mijn klachten zijn overgemaakt aan de 'bevoegde dienst'.
Nu nog een aantal jaar wachten tot het is opgelost.
Plaats reactie