En die hebben er lang gestaan, vooral dan als canvas voor het "betere" spuitbuswerk. Maar toen ik vanmiddag Leuven binnenreed, merkte ik dat ze afgesleept waren.wva schreef:Gisteren stonden er in Leuven een vijftal afgesteld in de bundel. Nummers kon ik niet zien omdat er te veel Infrabel wagons voor stonden.
De langst levende klassiekjes
Re: De langst levende klassiekjes
Waar ergens heb je die zien staan?Eric0641 schreef:iemand enig idee of de rode klassiek nog achter Schaarbeek staan?
Achter de oude werkplaats, waar ook het museum materieel instaatAsterix schreef:Waar ergens heb je die zien staan?Eric0641 schreef:iemand enig idee of de rode klassiek nog achter Schaarbeek staan?
Vorige dinsdag stonden ze er alleszins nog.Eric0641 schreef:Achter de oude werkplaats, waar ook het museum materieel instaatAsterix schreef:Waar ergens heb je die zien staan?Eric0641 schreef:iemand enig idee of de rode klassiek nog achter Schaarbeek staan?
Op 7 nov stonden er nog steeds, maar het verval gaat steeds verder...
2 weken geleden nog een stuk of 4 klassiekers gesleept door een diesel loc zien voorbij komen in Leuven .
reden richting Luik
nummers niet kunnen zien
reden richting Luik
nummers niet kunnen zien
Weet iemand wat ze met die 2 stellen van plan zijn? De stellen staan nog altijd achter de loods.hanske77 schreef:Op 7 nov stonden er nog steeds, maar het verval gaat steeds verder...
weet iemand toevallig of er nog treindiensten zijn met 4x klassiek?
In 2011 zijn stellen 165 en 219 overgebracht naar de brandweerschool in Lens (Henegouwen). Weet iemand of die stellen nog bestaan?
ik heb even wat lopen te googlen, ik denk dat ik wat gevonden heb; 50.568213, 3.864815hanske77 schreef:In 2011 zijn stellen 165 en 219 overgebracht naar de brandweerschool in Lens (Henegouwen). Weet iemand of die stellen nog bestaan?
ja gevonden, kijk maarEric0641 schreef:ik heb even wat lopen te googlen, ik denk dat ik wat gevonden heb; 50.568213, 3.864815hanske77 schreef:In 2011 zijn stellen 165 en 219 overgebracht naar de brandweerschool in Lens (Henegouwen). Weet iemand of die stellen nog bestaan?
-
A British enthusiast group reported 222 being at Schaarbeek on 4th November 2016. No mention of 207.
Iain
Iain
Zoals al elders geschreven doken er 8 januari Klassiekjes op in de treindienst naar Maastricht. Iemand heeft daar een foto van:
Arriva FLIRT 463 en NMBS Klassiekjes 638 + 631, Maastricht by Dennis te D, on Flickr
Iemand schrijft als reactie het volgende:
Arriva FLIRT 463 en NMBS Klassiekjes 638 + 631, Maastricht by Dennis te D, on Flickr
Iemand schrijft als reactie het volgende:
Klopt dit en zo ja, waarom? Heeft dat te maken met het renovatieprogramma van de Breaks, waarbij de gerenoveerde niet meer in Nederland mogen komen?klassiekers worden langzamerhand nu weer standaard in t weekend, en later ook doordeweeks. In de zomer zullen de Breaks er weer uit zijn te Maastricht.