Gisterenavond twee cityrails als L trein Antwerpen Puurs.
Hallo,
Er zijn 2 Cityrails 988+983 die niet kunnen gesplitst worden (papier op de raam) die rijden op de lijnen waar men de 800 kunnen zien.
En misschien ook 2 andere 975+978 die waren op de IR treinen tussen Tournai en Jambes.
Terminus schreef:Vorige week gezien in Brussel-Zuid (maar vergeten te melden): P-trein (richting Gent?) met M4'en en achteraan een Resto-rijtuig en de Bar-Disco SR3!
Terminus schreef:Vorige week gezien in Brussel-Zuid (maar vergeten te melden): P-trein (richting Gent?) met M4'en en achteraan een Resto-rijtuig en de Bar-Disco SR3!
Ik geef het mee voor wat het waard is: beluxtrains.net meldt dat deze M4-stam nu vervangen zou zijn door 8 I6-rijtuigen, nog steeds gesleept door een HLE 21. Kan iemand dit bericht bevestigen?
Zonet kwam er op L139 uit Ottignies een sleep M6'en richting Leuven gebold. Langzaam met nog een stop aan de seinen van Y Tivoli te Heverlee. Een onverwachte gast door werken of een incident?
Er rijden al een ganse dag 3 klassiekjes op de IC G en IC P ipv 3 x AM96. De klassiekjes zijn 652, 175 en 195. Heb vandaag dan ook nog eens kunnen gebruik maken van de eerste klasse van de niet gemoderniseerde versie
Of het tegenwoordig nog een "gewijzigde samenstelling" mag genoemd worden, weet ik niet, maar gisteren reed de IC Antwerpen - Charleroi o.a. met 1 MR 96 en een andere met 2 klassiekjes.
Maandag IC K 2231 (Genk - Gent-St.-Pieters): 2x break. In ieder station (ik reed mee tot Leuven) zag ik mensen die een heel stuk terug moesten lopen, ik vermoed dat ze een langere trein verwachtten ...
KB schreef:Maandag IC K 2231 (Genk - Gent-St.-Pieters): 2x break. In ieder station (ik reed mee tot Leuven) zag ik mensen die een heel stuk terug moesten lopen, ik vermoed dat ze een langere trein verwachtten ...
Normaal zijn het 8 M6'en, als daar dan opeens 2 breaks toekomen.
Gisteren, 30/07, in Blankenbergen de IC naar Genk van 18h11 werd gereden met twee klassiekjes......(niet gemoderniseerd).
Er stond veel volk te wachten met ale gevolgen van dien.
Bijkomend stonden er 3 M6 stammen te wachten als ICT's... en deze waren zo goed als leeg.
Ik zag gisteren in de vroege namiddag 36021 van de SNCF de 1201 met een keteltrein Gent-Sint-Pieters binnen trekken. Werd de SNCF-lok opgevorderd om te depanneren? In het verleden deden de Fransen hierover toch moeilijk?
In Brussel-Zuid zag ik ook gisterenmiddag nog net een HLD type 55 of zo staan op een spoor kant Eurostar. Panne op de HSL 1?