telefoonnummer CPS

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
BartDEM

telefoonnummer CPS

Bericht door BartDEM »

Hallo

Voor ik ga meedoen aan de examens voor bestuurder, had ik graag eerst even gebeld naar het CPS om iets te vragen ivm de diopetrie van de ogen (draag bril), vooraleer ik me aan die examens waag.

Kan iemand me hier dit nummer bezorgen?

Mvg,

Bart
1607

Re: telefoonnummer CPS

Bericht door 1607 »

CPS-NMBS (B001)
dr. Maryvonne Van den Heuvel, Manager
Frankrijkstraat 97 (sectie 10)
B-1070 Brussel
tel: 02/525 25 50 - fax 02/525 27 69
e-mail: sep@b-rail.be
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: telefoonnummer CPS

Bericht door treinbruno »

waarom betalen als het gratis kan :P

http://jobs.b-rail.be/main/N/info/contact/index.php

Wil je meer weten over onze vacatures? Neem dan contact op met de Centrale Examencommissie op het gratis nummer 0800/35 116 (enkel tijdens de kantooruren) of per e-mail op het adres 'aanwerving@b-holding.be'.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Re: telefoonnummer CPS

Bericht door Tim »

Voor treinbestuurder bedraagt dit maximum -8 dioptrie.

Hoewel ze er bij mij nooit naar gevraagd hebben, ik moest enkel door een apparaat kijken (met bril) en als je het onderste rijtje kan lezen is het in orde.
Wover

Re: telefoonnummer CPS

Bericht door Wover »

treinbruno schreef:waarom betalen als het gratis kan :P

http://jobs.b-rail.be/main/N/info/contact/index.php

Wil je meer weten over onze vacatures? Neem dan contact op met de Centrale Examencommissie op het gratis nummer 0800/35 116 (enkel tijdens de kantooruren) of per e-mail op het adres 'aanwerving@b-holding.be'.
Dat nummer heb ik al 2 keer gebruikt voor iets compleet anders (het telefoonnummer van het bureau HR in Antwerpen) en die mensen konden mij dat direct geven. Zelfs toen ik kloeg dat mijn loon van een studentenjob nog niet gestort was hebben ze zelfs speciaal naar die dienst gebeld voor mij :P.
Plaats reactie