rangeerder

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
tom007

Re: rangeerder

Bericht door tom007 »

ik had vorige week een brief gekregen dat ik er niet bij was. :(
Steviewonder

Re: rangeerder

Bericht door Steviewonder »

Het zouw kunnen dat ze jullie later misschien terug oproepen. Misschien is alles nog niet verloren. :wink:
lucsken

Re: rangeerder

Bericht door lucsken »

hallo,

De laaste week van juli heb ik gebeld naar de NMBS om te vragen of ik er bij ben ,en ik was er niet bij !
Maar ik heb nu nog altijd geen brief gekregen met de melding dat ik er niet bij ben.
Normaal gezien doen ze dat toch altijd?


Mvg. luc
tom007

Re: rangeerder

Bericht door tom007 »

ik heb eind juli een brief gekregen dat ik er niet bij was.
_Den_Ruben_

Re: rangeerder

Bericht door _Den_Ruben_ »

Ik ben ingeschreven voor operator bestuurder cargo. Een opgehemelde rangeerder heb ik ondertussen al vernomen. Op de site zag ik dat men bestuurders zoekt voor Antwerpen Noord & Zeebrugge. Ik woon op 40 Min van zeebrugge dat ware volledig de max moet ik daar kunnen beginnen. Alhoe wel ik zwaar mijn twijfels heb daar over.

Stel dat ik er door ben voor rangeerder kan je vlug door gaan voor chaufeur bij personen vervoer? Ik heb de juiste diploma.

Ik heb me een beetje blind gestaard op dat ik in Zeebrugge zou kunnen beginnen. De kas is waarscheinlijk minim.

Gr.
Bartjedj

Re: rangeerder

Bericht door Bartjedj »

Over Zeebrugge: dat hangt ervan af, maar ga er zeker niet van uit. De kans is zeer groot dat je in Antwerpen moet starten, en doorstromen kan in de jaren lopen.

Over doorstromen naar passagiers geldt hetzelfde: inschrijven en afwachten.

BDJ
Plaats reactie