loon TB en uren

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
klm

loon TB en uren

Bericht door klm »

hallo allemaal,
ben nieuw hier en denk er sterk an om TB te worden.Nu heb ik al heel wat gelezen op dit forum maar heb toch nog 2 concrete vraagjes.
1.hoeveel verdient een TB netto met alle premies (gemiddelde maand)inbegrepen?(NMBS/DLC)
2.heeft iemand de uren van hoe 1 week of 2 weken van een TB eruitzien?(NMBS/DLC)
PS:bij DLC is een firmawagen(welke? :mrgreen: ) inbegrepen,dit lijkt me een aardige compensatie of vergis ik mij?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22529
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: loon TB en uren

Bericht door Steven »

beste kim ik heb u een prive bericht gestuurd
klm

Re: loon TB en uren

Bericht door klm »

thanks Steven(heb je eentje teruggestuurd)
kleintje

Re: loon TB en uren

Bericht door kleintje »

Steven schreef:beste kim ik heb u een prive bericht gestuurd
Zou ik ook een pb kunnen krijgen het met antwoord? :oops: Ben stiekem ook wel nieuwsgierig :oops:
b-loc
Berichten: 1233
Lid geworden op: 17 feb 2008, 12:09
Contacteer:

Re: loon TB en uren

Bericht door b-loc »

kleintje schreef:
Steven schreef:beste kim ik heb u een prive bericht gestuurd
Zou ik ook een pb kunnen krijgen het met antwoord? :oops: Ben stiekem ook wel nieuwsgierig :oops:
zou ik dat aub ook mogen krijgen via een pb
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22529
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: loon TB en uren

Bericht door Steven »

oei sorry mannen, ik weet ni meer precies wat ik in die pb gezet heb en zal dus effe terug die info moeten zoeken voor ik ze jullie kan geven. oud worden zeker :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: loon TB en uren

Bericht door treinbruno »

en ik ben ook wel geinteresseert :mrgreen: :lol: :D
Afbeelding
Fles

Re: loon TB en uren

Bericht door Fles »

vet :lol: Laten we hier gaan posten als we een PB naar iemand gestuurd hebben :lol:
kleintje

Re: loon TB en uren

Bericht door kleintje »

klm schreef:hallo allemaal,
ben nieuw hier en denk er sterk an om TB te worden.Nu heb ik al heel wat gelezen op dit forum maar heb toch nog 2 concrete vraagjes.
1.hoeveel verdient een TB netto met alle premies (gemiddelde maand)inbegrepen?(NMBS/DLC)
2.heeft iemand de uren van hoe 1 week of 2 weken van een TB eruitzien?(NMBS/DLC)
PS:bij DLC is een firmawagen(welke? :mrgreen: ) inbegrepen,dit lijkt me een aardige compensatie of vergis ik mij?
Of iemand anders die hier toevallig al een antwoord via pb op kan geven? Allé, niet dat het nog iets voor mij gaat veranderen want ik begin normaal binnekort aan de opleiding voor treinbestuurder bij de NMBS. Moet enkel nog medisch goedgekeurd worden maar dat mag helemaal geen probleem vormen :)

Het is gewoon uit nieuwsgierigheid dat ik deze zaken ook wel eens wil weten :)
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Re: loon TB en uren

Bericht door Speedy »

Heb nu 6j dienst..Heb (voor mijn depot toch) hoge premie-coëfficient en verdien op een normale maan (17 of 18 dagen gewerkt, meestal paar nachten en 2 weekends) tussen de 1700 en 1800 EUR.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22529
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: loon TB en uren

Bericht door Steven »

Speedy schreef:Heb nu 6j dienst..Heb (voor mijn depot toch) hoge premie-coëfficient en verdien op een normale maan (17 of 18 dagen gewerkt, meestal paar nachten en 2 weekends) tussen de 1700 en 1800 EUR.
dan mag je blij zijn, ik heb n u negen jaar dienst, zit in een vaste reeks en had op dezelfde periode als u een pak minder op loonbriefke staan, want ik zit nu maar ongeveer aan dat bedrag na dik negen jaar dienst.
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Re: loon TB en uren

Bericht door Speedy »

Steven schreef:
Speedy schreef:Heb nu 6j dienst..Heb (voor mijn depot toch) hoge premie-coëfficient en verdien op een normale maan (17 of 18 dagen gewerkt, meestal paar nachten en 2 weekends) tussen de 1700 en 1800 EUR.
dan mag je blij zijn, ik heb n u negen jaar dienst, zit in een vaste reeks en had op dezelfde periode als u een pak minder op loonbriefke staan, want ik zit nu maar ongeveer aan dat bedrag na dik negen jaar dienst.
Maar dat is dus maar enkel omdat ik altijd buiten reeks sta..
Antony

Re: loon TB en uren

Bericht door Antony »

Hallo, graag had ik een ook een PB (van steven) gehad ivm uren (wachtend op antwoord).
Greets
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Re: loon TB en uren

Bericht door Speedy »

Voorbeeld van werkuren :
Ma 12.10 - 20.40
Di 12.10 - 20.40
Woe 14.40 - 23.30
Don 16.00 - 01.00
Vrij OO
Zat RX
Zon CX
Ma 03.40 - 11.40
Di 07.10 - 15.40
Woe 05.40 - 14.40
Don CX
Vrij RX
Zat 16.00-01.00
Zon 18.00 - 02.20

Voorbeeld van een (fictieve) week.
OO, RX en CX zijn dagen dat je thuis bent.
Plaats reactie