productiviteitspremie

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: productiviteitspremie

Bericht door Steven »

Wat het laagste is weet ik niet exact maar ik wel dat ze deze coëfficiënt gebruiken als tuchtmaatregel indien nodig (al een geluk is dit wel heel uitzonderlijk) door de waarde tijdelijk te verlagen.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: productiviteitspremie

Bericht door dekooiker »

Het minimum is 0, het maximum 1,5. Beide uiteinden zijn zeer uitzonderlijk.
In het tuchtreglement wordt niet gesproken over inhouding van premies. De inhouding van premies wordt niet als straf beschouwd, in tegenstelling tot de zaken uit het tuchtreglement.
De trein.
Alleen voor durvers.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: productiviteitspremie

Bericht door Steven »

Men gaat geen premie rechtstreeks inhouden, door de CA te verlagen is het berekende bedrag van een premie lager. Een indirect gevolg dus.
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Re: productiviteitspremie

Bericht door dekooiker »

Er zijn twee mogelijkheden, Steven. De eerste, door verlaging van de Ca, heeft u reeds aangehaald.
Men kan echter door middel van het beruchte 'boetebriefke' een te kiezen bedrag van uw premies afhouden. Gelukkig heb ik deze toestand door de jaren weten afnemen. Niet alleen omdat het minder nodig is, ook omdat het weinig verdedigbaar is om iemand bij het minste geld af te pakken. Het zal in geen geval motiveren.
De trein.
Alleen voor durvers.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: productiviteitspremie

Bericht door Steven »

Dat laatste is inderdaad een zeldzaamheid geworden.
Plaats reactie